Ooglidcorrectie boven Dr. Geerling Maarssen

Hier kunt u een dagboek bijhouden over de periode vóór, tijdens en na uw ooglidcorrectie. Op deze manier laat u anderen weten hoe een ooglidcorrectie verloopt en kunnen zij u steunen en tips geven.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Susan

Ooglidcorrectie boven Dr. Geerling Maarssen

Bericht door Susan » 06 aug 2010 03:05

Hier een fotoverslagje dat meer zegt dan 1000 woorden:
Op de dag dat ik permanente make up had laten zetten, besloot ik te google-en op oogcorrecties. Ik las veel positieve berichten over dr. Geerling in Maarssen en hakte meteen de knoop door en stuurde 's nachts nog een mail dat ik i.v.m mijn vakantie en schouderoperatie na de vakantie z.s.m. geholpen wilde worden (voordat ik niet meer durfde of geen tijd meer had.)
De volgende dag werd ik meteen gebeld en ik kon nog dezelfde dag langs komen voor een intake. In de wachtkamer kon ik al het één en ander bewonderen en ik baalde dat ik niet alá minuut onder het mes kon! Ik moest dus nog een week wachten :x
Eindelijk was het dan die dag!
Gehaast (natuurlijk treuzelden de kinderen!) kwam ik even na 08.00 uur aan en gelukkig herkende dr. Geerling, die 5 minuten na mij binnenkwam, mijn probleem :lol: Dus we hebben eerst een bakje koffie gedronken en toen heeft hij mijn oogleden afgetekend.
Ik heb van de ingreep zelf niets gevoeld. Ik vond alleen de verdovingsvloeistof wat prikken. Toen mijn ooglidoverschot was verwijderd, kwam er wel ineens een zee van licht (van de lamp boven me) mijn ogen in. Dat vond ik een rare gewaarwording. Krap een half uurtje á ¾ uur later stond ik alweer naast mijn stoel met mooie pleistertjes op mijn mooie oogleden!
De eerste dag kon ik door wat zwelling mijn ogen niet goed dicht krijgen met slapen, dus kreeg wat last van droge ogen. Daarvoor kocht ik wat oogdruppels van A.Vogel en heb de eerste 3 dagen om de 3 uur gekoeld. (Ook 's nachts de wekker ervoor gezet en half zittend geslapen en mezelf lekker gestut in kussens) Verder hield de coldpack mijn ogen wel dicht.
Ik heb geen pijn gehad. Het meest irritante vond ik de zwelling in de binnen-ooghoeken, maar ik had al gelezen dat dit zo weg is, dus maakte me er niet druk om. Paars ben ik niet geworden, dus ik was erg blij dat het zo goed ging.
Omdat het zo goed ging en ik niet blauw geworden was, had ik nooit verwacht zo geel als een kanarie te worden.:cry:
Dit geel bleef echter nog wel even zitten, maar verder herstelde ik razendsnel. Wel had ik wat wallen onder de ogen, maar dat komt door het vocht. Ook dat zou snel goed komen als de lymfedrainage goed op gang zou komen.
Het leek een eeuwigheid te duren voordat die hechtingen er uit mochten. Dat was echt een feestje!
We waren met een aantal vrouwen (later kwam er nog een man binnen) en we zaten ons daar met z'n allen trots te verdringen voor die ene spiegel. We hebben nog lang koffie zitten leuten samen. Toen begon het wennen aan mijn nieuwe oogopslag. Met pleisters zag het er toch weer anders uit dan zonder. Ik heb wat in mijn autospiegel gekeken onderweg naar huis! Zolang er nog korstjes op zaten mocht ik nog niet smeren met littekencreme. Die eerste dagen heb ik alleen mijn eyeliner wat dikker gemaakt en met een vochtig watje voorzichtig mijn oogleden schoongemaakt steeds. De eyeliner haalde ik er af met een wattenstaafje. De gele wallen onder mijn ogen smeerde ik in met Roll-on anti-dark circles en lila camouflage.
Al na enkele dagen ben ik mijn oogleden gaan insmeren met littekencreme. Ik gebruik afwisselend perfect age-creme en littekencreme van ik geloof biodermal (staat boven).
Ik maak me sinds een dag of 3 ook weer helemaal op, dus ook oogschaduw. Hoewel dit op de foto hierboven nog niet het geval was.
Het afhalen van de make up is simpel dankzij de tips hier in het forum met de 2 in 1 reiniger van Garnier.

Lees ook op de site van Ooglift:

■Make-up: Zolang de hechtingen nog niet verwijderd zijn, kunt u uw ogen niet opmaken. Deze periode duurt ongeveer een week.
Hierna kunnen nog bloeduitstortingen zichtbaar zijn en kunnen de oogleden tot 1 á 2 maanden nog licht gezwollen zijn. In die periode mag u desgewenst de ogen wel opmaken, maar met enige voorzichtigheid, met name bij het verwijderen van de make-up. Niet teveel kracht uitoefenen op de wond!

Het gaat hier dus prima! Ik ben erg blij met mijn ooglidcorrectie!
Ik hoop ook dat het litteken snel wegtrekt, al zie je er weinig van. Het is nog een minuscuul gleufje. Naast mijn buitenooghoeken zie je het, maar ook dat is te camoufleren. Uiteindelijk zal alles nog wegtrekken!

Dokter Geerling bedankt! :D

Susan

Re: Ooglidcorrectie boven Dr. Geerling Maarssen

Bericht door Susan » 08 aug 2010 03:22

Een maand geleden, op 7 juli 2010:
Afbeelding
Nu een maand later op 6 augustus 2010:

Darcy

Bericht door Darcy » 09 aug 2010 10:05

Wow... gefeliciteerd, ziet er erg mooi uit

mar

Bericht door mar » 16 sep 2010 21:25

dat litteken zit idd een stuk hoger dan de arcadeboog, heb je gevraagd waarom hij dit gedaan heeft? verder ziet het er goed uit.

Susan

Bericht door Susan » 30 sep 2010 00:37

Nou ik ben vandaag 29 september 2010 op nacontrole geweest en het ziet er alwéér stukken beter uit! Mensen die niet weten dat ik deze ooglidcorrectie gedaan heb, zien het ook niet aan mijn ogen. Zelfs het litteken valt al goed in de plooi. Bij die foto's hierboven heb ik natuurlijk mijn ogen half dicht gedaan om het litteken goed te laten zien. Hier dan mijn ogen extra groot na 2 maanden en een paar dagen:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dus niet twijfelen, maar DOEN!
En als mijn foto's je over de streep getrokken hebben, doe dr. Geerling dan ook de groeten van Susan :lol:

Susan

Bericht door Susan » 30 sep 2010 01:00

Die twee ongelijke ogen zijn dus verleden tijd. Héérlijk om het verschil weer even te zien!

Voor:
Afbeelding
Na:
Afbeelding

Susan

Bericht door Susan » 30 sep 2010 01:04

Hij bleef hangen, dus ik zie meteen dubbel.. sorry.. dubbel geplaatst en kan het niet verwijderen of aanpassen (Die functie mist dus nog hier op het forum) IEDEREEN DIE NOG EEN OOGLIDCORRECTIE WIL...... NIET MEER TWIJFELEN, MAAR DOEN! Ik ben ook héél erg benieuwd naar jullie operatieverslagen en foto's!

mar

Bericht door mar » 02 okt 2010 19:58

Echt erg mooi!

Susan

Bericht door Susan » 07 okt 2010 11:51

En het wordt met de dag mooier!

Susan

Bericht door Susan » 29 okt 2010 00:47

Mijn ene oog (links) begint ineens steeds kleiner te lijken. Ik snap er helemaal niets van.
Misschien moet ik toch eens vragen aan dr. Geerling waardoor dit komt. Hij is tenslotte oogarts.
Vandaag 28 oktober 2010
Afbeelding
Afbeelding

viobo

Bericht door viobo » 29 okt 2010 20:19

hai Susan,

Dat van die verschillende ogen heb ik ook, gebeurde ongeveer twee weken geleden dat het andere oog opeens veel meer naar beneden ging hangen, raar he, maar bij jou is het litteken wel er mooi weggetrokken, bij mij is het nog duidelijk te zien, zitten dan ook niet IN de oogplooi maar er centimeters boven, maar dat komt omdat ik voordien een auto-ongeluk heb gehad, ook het gevoel is nog niet helemaal terug boven mijn linkeroog, en toch net als velen ben ik er erg blij met het resultaat, inderdaad staat alles beter aan make-up enz, en is het verder nog niemand opgevallen die littekens, moet zeggen dat jij wel een hele goede make-up hebt altijd, prachtig vind ik je ogen geworden en opgemaakt komplimenten hoor, zal nog even proberen er wat foto's bij te doen!!

Groetjes Violet

sjimmie2008

Bericht door sjimmie2008 » 31 okt 2010 22:38

Hoi Viobo en Susan, Ik vond jullie resultaat vanaf het begin zo mooi maar lees nu iets over dat het ene oog kleiner is dan het andere oog. Hoe is het nu met jullie. Hebben jullie al contact gehad met dr Geerling en weten jullie wat het is.

viobo

Bericht door viobo » 01 nov 2010 19:05

Je hoeft echt niet te schikken hoor, want, nogmaals ik ben DIK TEVREDEN, inmiddels is het ook alweer weggetrokken.
Ik wilde eigenlijk even aangeven ermee dat als de blauwe plekken weggetrokken zijn we ontzettend snel geneigd zijn te denken dat alles dan voorbij is, maar dat kan dus heel verschillend zijn bij mensen, net als een "normale" operatie, is bij iedereen het verloop van de genezing zeer divers, en daar is Dhr. Geerlings absoluut niet debet aan.
Ik heb de ervaring gehad dat hij een zeer accuraat en deskundig persoon is die het mooiste van ons ogen wil maken en ook bereid is te luisteren.

Helaas lukt het me niet om de foto's te plaatsen dan kon je zien dat alles er optimaal UITZIET, maar het is inderdaad waar, zoals ik al vaker heb gelezen hier dat het herstel echt langer duurt!

Daarom wens ik iedereen die nog in het proces zit enorm veel geduld toe, dat hebben we het hardste nodig!!!

En ook mijn permanente make-up die al eerder geplaatst is "trekt" nog vaak en doet soms wat gevoelig aan, maar echt al met al ben ik ern orm blij ermee, kijk nog vaak even stiekem naar de foto's en kan dan niet geloven dat het er voorheen nog zo uitzag (gelukkig heb ik toen wel wat foto's kunnen plaatsen, maar ik wil niet alles op een andere site zetten)

Lieve groetjes aan iedereen,
viobo

Susan

Bericht door Susan » 03 nov 2010 17:52

Hoi Violet en sjimmie2008,

Ik heb intussen ook een privébericht hierover gehad.
Zelf wacht ik nog even af hoe het zich gaat ontwikkelen.

Bij mijn linkeroog lijkt mijn ooglid wat groter, dus alsof het litteken toch te hoog zit.
Daardoor kan het optisch gezien ook kleiner lijken.
Maar het duurt sowieso een jaar voordat het litteken is uitgewerkt.

Ik heb L3 koudlaser gedaan om de huid een oppepper te geven, de lymfedrainage te helpen en de doorbloeding van het ooglid te stimuleren. Als je googled op gratis L3 behandeling kun je het eens uitproberen.

Dank je wel voor je compliment voor de make up. Ik heb de opleiding visagie 1 en 2 gedaan, maar ben er niet mee aan het werk.
Groetjes Susan

sjimmie2008

Bericht door sjimmie2008 » 21 nov 2010 19:17

Susan, hoe is het met je oog(jes)? Is het al bij getrokken. Ben benieuwd naar hoe het nu is.

Plaats reactie