Ooglidcorrectie boven Dr. Geerling Maarssen

Hier kunt u een dagboek bijhouden over de periode vóór, tijdens en na uw ooglidcorrectie. Op deze manier laat u anderen weten hoe een ooglidcorrectie verloopt en kunnen zij u steunen en tips geven.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
sjimmie2008

Re: Ooglidcorrectie boven Dr. Geerling Maarssen

Bericht door sjimmie2008 » 22 dec 2010 18:38

Ja heel jammer dat Suzanne niet meer reageert. Ben ook benieuwd hoe het met haar is.

Jeske succes met je ogen, hoop dat het goed komt. Zou Ooglift niet inmiddels een soort van een fabriek aan het worden zijn? Laat even weten hoe het over een paar weken met je is.

Mijn ogen zijn nu inmiddels 6 maanden geleden gedaan en ben nog steeds tevreden. Ik vond het begin al heel mooi (zag dezelfde dag al zo'n verschil, ondanks de blauwe plekken) maar dat was dus echt nog niets vergeleken bij hoe mooi het nu is geworden.

Susan

Bericht door Susan » 24 dec 2010 16:31

Hoi allemaal. Sorry dat ik er een tijdje niet was, maar heb een schouderoperatie achter de rug en zit in een brace tot zeker 5 januari 2011.
Afbeelding
Ik typ nu dus met één vinger links en dat gaat niet echt snel.

Ik kan wel wat foto's uit november plaatsen

Mijn ogen 4 november 2010:
Afbeelding

Mijn ogen 24 november 2010:
Afbeelding

Ik ben niet zo blij met het verschil, maar wacht nog geduldig af, want zit nu nog met mijn schouder.
Ach ben toch al oud en krakkemikkig :roll:

Susan

Bericht door Susan » 24 dec 2010 16:38

Volgens mij zijn het twee dezelfde foto's .... Sorry!
Hier een andere, ik weet niet van welke datum.
Afbeelding

Fijne feestdagen!
Afbeelding

Susan

Bericht door Susan » 25 dec 2010 02:22

Susan schreef:Die twee ongelijke ogen zijn dus verleden tijd. Héérlijk om het verschil weer even te zien!

Voor:
Afbeelding
Na:
Afbeelding
Toch is mijn rechteroog altijd al ietsje kleiner geweest lijkt wel. Maar doordat de oogplooi nu anders valt, lijkt hij misschien nog iets kleiner.
Ik blijf er bij dat wat ik destijds ook al zei, ik het gevoel heb dat mijn litteken iets te hoog zat bij het ene oog, daardoor trekt het ooglid wat meer naar binnen, maar het is ook de permanente make up die bij het ene oog iets te dik doorloopt, waardoor het oog ook wat dicht geknepen wordt.

Ik probeer dit op te lossen door de binnenooghoeken op te lichten met huidkleurige oogschaduw en de schaduwranden van de oogplooi wat te corrigeren met donkere oogschaduw. Heb ook de eyeliner van mijn rechter oog wat bijgewerkt (minder door laten lopen naar binnenoog en iets boller in het midden van het oog) Dit heb ik op de foto even geprobeerd met fotobewerkingsprogramma.
Afbeelding
De permanente make up moet toch nog bij gewerkt worden, dus kan dit nu nog even uitvogelen.

Maar Jeske, ik zou het toch wel weer gedaan hebben hoor, als ik opnieuw had moeten kiezen voor een bovenooglidcorrectie. Ik heb nog eens terug gekeken op de vorige bladzijde, Ik wil die ongelijke flappen ook niet terug! Ben wel vreselijk benieuwd naar jouw ogen! Ik heb voor mijn schouderlitteken trouwens siliconenpleisters. Heb nog even overwogen die 's nachts op mijn ogen te leggen :lol: Maar dat haalt denk ik niets uit, want het litteken is goed genezen. Heb wel in iedere binnenooghoek een klein collageenbultje, maar dat trekt vast nog wel weg. (Anders plak ik er toch 's nachts een stukje siliconenpleiser op) :lol:

Susan

Bericht door Susan » 25 dec 2010 02:46

Verwarrend wat nu links of rechts is.. ook voor mij. Kom er nu achter dat mijn mobiele telefoon soms in spiegelbeeld fotografeert :lol:
Mijn linkerooglid is meer ingedeukt dus.
Afbeelding
Afbeelding

Huigje123

Bericht door Huigje123 » 09 jul 2011 16:38

1 juni 2011 een ooglidcorrectie laten doen bij DR Geerling in Maarssen.
Ik ben zeer tevreden over Dr Geerling en de nazorg is ook prima ik kan iedereen dit adres aanraden.

Groet Tonny

Susan

Bericht door Susan » 13 jul 2011 16:18

Hier een kleine foto van een paar weken terug. Het is nu bijna een jaar geleden dat ik mijn oogleden heb laten doen bij Dr. Geerling.
Afbeelding
Ik ben er nog steeds blij mee, hoewel mijn linkerooglid, waar het litteken wat hoger zat dan rechts, meer invalt en links daardoor het optische effect van een afhangende wenkbrauw gekregen heeft. Maar goed, ik word ouder, rimpeliger en alles gaat wat meer hangen.
Ook heb ik bij mijn rechterbinnenooghoek een bobbeltje over gehouden aan het begin van het litteken en aan de buitenkant bij het einde van het litteken moet ik ook steeds een oneffenheid camoufleren.

Susan

Bericht door Susan » 13 jul 2011 16:40

Ik heb even mijn ogen uit een foto van een shoot gesneden die op 12 juli 2011 genomen is, dan zie je misschien wat ik bedoel met optisch effect van een hangende wenkbrauw, door iets teveel verwijderde huid ooglid links.

Afbeelding

Maar goed.. het blijft mooier dan hangoogleden en ik hoef nooit meer mijn wenkbrauwen op te trekken.. zó lekker! Scheelt ook weer rimpels in je voorhoofd :lol: (Hoewel... als je de 50 gepasserd raakt, dan hoort het erbij)

Susan

Bericht door Susan » 21 jul 2011 22:12

Vandaag is het PRECIES één jaar geleden dat ik een bovenooglidcorrectie gehad heb bij dr. Geerling in Maarssen.
Hier de foto's met en zónder make-up (hoewel, ik heb permanente eyeliners, die ook niet helemaal gelijk zijn, net als de correctie)
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Rechts
Afbeelding
Afbeelding

Links
Afbeelding
Afbeelding

Mjanne

Bericht door Mjanne » 26 aug 2011 12:34

Hoi Susan,

hoe is het nu met jou? ik las dat jij ook van die bultjes had aan het uiteinde vh litteken, zijn dat die bultjes die ontstaan door het prikken met de hechtnaald?
Heb/had jij ook harde bulten/plekken/zwellingen in het litteken zelf, dus in het midden vd arcadeboog?
Ik heb alle bovenstaande bulten en zwellingen, maar de hechtingen zijn er bij mij pas sinds gisteren uit, dus ik had hier rekening mee gehouden. Ben benieuwd hoe lang je ogen nog veranderen en er steeds weer anders uit gaan zien, kortom: hoeveel geduld moet ik hebben :D

groetjes Mjanne

petra

Bericht door petra » 13 nov 2011 14:02

Ik had ook van die die bultjes, dat schijnt een normale wondreactie te kunnen zijn maar deze waren bij mij binnen 3 maanden verdwenen.
Groetjes,Petra

Simona75

Bericht door Simona75 » 04 dec 2011 20:57

Het lijkt mij verstandig om bij bultjes of andere eigenaardigheden even contact met Ooglift op te nemen. Ik heb namelijk zelf een zeer goede ervaring met hun en weet dat ze je graag helpen via telefoon of via e-mail. Via e-mail had ik zelfs binnen één dag al reactie!

[13-12-2012 reactie gemodereerd]

Plaats reactie