bovenooglidcorrectie

Hier kunt u een dagboek bijhouden over de periode vóór, tijdens en na uw ooglidcorrectie. Op deze manier laat u anderen weten hoe een ooglidcorrectie verloopt en kunnen zij u steunen en tips geven.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
Roos47

bovenooglidcorrectie

Bericht door Roos47 » 29 aug 2010 11:59

Afgelopen dinsdag heb ik een bovenooglid correctie gehad. De operatie viel mee,maar de dagen erna vielen me erg tegen. Heb nu na 5 dagen de oogleden nog erg dik en smorgens zitten mijn ogen dicht geplakt. Het is ook net of ik constant zand in mijn ogen heb en er zit steeds gele pus in mijn ooghoeken.
Morgen gaan de hechtingen eruit,maar het is nog allemaal behoorlijk opgezet en de oogleden zijn nog paars. Wie weet of dit normaal is na 5 dagen?

Fleur

Re: bovenooglidcorrectie

Bericht door Fleur » 30 aug 2010 09:21

Het scheelt heel erg van persoon tot persoon hoe lang de ogen dik blijven en hoe bont en blauw ze worden.....
Na 5 dagen klinkt mij echt niet gek in de oren.
Succes met het hechtingen verwijderen! (Fluitje van een cent hoor....)

Mara

Re: bovenooglidcorrectie

Bericht door Mara » 30 aug 2010 12:48

Hoi Roos,

Ik denk dat dit een normale reactie is. Net zoals Fleur schreef, bij iedereen is het anders. Ik zit nu op dag 11 en nog steeds zijn mijn ogen dik. Vooral smorgens.
Blauw ben ik ook nog,maar elke dag wordt het minder. Ik was echt super blauw na de ingreep. Zowel de oogleden als eronder.
Hier staan wat foto's van mij:

ooglidcorrectie-forum/viewtopic.php?f=3&t=261&start=405

Komt heus wel goed. Ik denk dat jij,nel als ik, bij de catagorie hoort bij wie het herstel wat langer duurt.

Sterkte,
Mara

Plaats reactie