boven en onder ooglid correctie

Hier kunt u een dagboek bijhouden over de periode vóór, tijdens en na uw ooglidcorrectie. Op deze manier laat u anderen weten hoe een ooglidcorrectie verloopt en kunnen zij u steunen en tips geven.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
knipoog

boven en onder ooglid correctie

Bericht door knipoog » 09 feb 2017 22:06

Hoi beste lezer,

Omdat ik veel op dit forum gelezen heb vooral na de ingreep en ik dat heel prettig vond, deel ik hier mijn verhaal
Hopelijk heb je er wat aan.
Op eind december heb ik een boven en onderooglidcorrectie gehad onder plaatselijke verdoving.
De verdoving vond ik prima te doen, paar kleine prikjes deden geen pijn.
Eerst beide boven oogleden, daarna onder.
Bovenoogleden was zo gepiept en viel me echt alles mee.
Onder vond ik wel wat pittiger, ik was blij met de dormicum die zijn werk ging doen, daar werd ik rustiger van en gaf me meer ontspanning.
Daarna naar huis, koelen met erwtjes beviel me beter dan met de koelbril.
De eerste dagen veel geslapen en zoveel mogelijk rechtop. Mijn ogen werden wel dik!! Ik leek echt een chinees.
Lezen en tv kijken ging niet, mijn ogen traanden en ik kon ze niet goed open houden met een luisterboek kon ik me prima vermaken.
Na een aantal dagen de hechtingen eruit. Niet meer blauw maar alles was nog dik en gevoelig
Al veel positieve reacties van mensen uit mijn directe omgeving
Na twee en halve week weer aan het werk, soms werd er gevraagd of mijn ogen ontstoken waren.
Alles nog flink gevoelig en pijnlijk vooral onder mijn ogen.
Ik smeer iedere dag met dermatix voor ik ga slapen en in de ochtend nourisil wat minder glimt.
Ik heb het gevoel dat dat wel helpt en het voelt in ieder geval prettig
Iedere dag gaat het beter, ik heb me ook wel eens afgevraagd, waar ben ik aan begonnen.
Het genezingsproces duurt wel veel langer dan verwacht, de littekens zijn nog steeds gevoelig en trekken nog een beetje.
Dat het langer duurt dan ik dacht valt me wel een beetje tegen, maar het resultaat is echt prachtig! Kan niet wachten tot ik weer oogschaduw op kan en mijn onderste wimpers ook in de mascara kan zetten
tip voordat je dit laat doen, laat je wimpers verven :)

Plaats reactie