Ik heb het gedaan! Ooglidcorrectie bij ooglift te maarssen

Hier kunt u een dagboek bijhouden over de periode vóór, tijdens en na uw ooglidcorrectie. Op deze manier laat u anderen weten hoe een ooglidcorrectie verloopt en kunnen zij u steunen en tips geven.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
AnitaR

Ik heb het gedaan! Ooglidcorrectie bij ooglift te maarssen

Bericht door AnitaR » 20 apr 2017 12:07

Van ochtend om 8 uur was het zover; mijn ooglidcorrectie zou gedaan worden door dr Geerling.
Mijn vriendin en ik werden weer vriendelijk ontvangen. Kopje koffie, nog even kletsen en toen mocht ik met dr Geerling mee
Hij ging eerst mijn ogen aftekenen, ondertussen kletsend over van alles en nog wat. Dat bleef de hele behandeling zo..
Daarna naar zij kamer, in de stoel. Eerst de verdoving.. Poeh, pittig, gelukkig maar even pijnlijk. Tja, en dan heb je het lastigste gehad.
Daarna de operatie opzich. Ondertussen bleef het gesprek gaande.
Wij het wegknippen van de huid.. Tja. Dat klinkt raar, vooral omdat je je realiseert dat het je vel is! 'denk maar dat ik de kapper
Ben.. En inderdaad, het klinkt alsof je haren geknipt worden!
Daarna de hechtingen, klaar.
Overigens, het snijden richting zijkant voelde ik nog, met als de hechting aldaar. Maar niet extreem pijnlijk.

Terug haar de wachtkamer, alwaar dokter Geerling nog koffie voor me maakte. Bijzonder!

Na 15 minuutjes wat zalf in mijn ogen en naar huis.

Nu, 3 uurtjes later is het zicht goed genoeg om dit te typen.

Advies was km vandaag niets te doen, lekker pp deed bsnk zitten, dit om zoveel mogelijk zwelling en bloeduitstorting te voorkomen.

Op 1 plek bloedt het nog ietsje.. Maar verder is het prima te doen. Wel een paracetamol genomen toen het begon te schrijnen..

Plaats reactie