Ooglidcorrectie Bergmankliniek Den Haag

Hier kunt u een dagboek bijhouden over de periode vóór, tijdens en na uw ooglidcorrectie. Op deze manier laat u anderen weten hoe een ooglidcorrectie verloopt en kunnen zij u steunen en tips geven.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Loes

Re: Ooglidcorrectie Bergmankliniek Den Haag

Bericht door Loes » 07 nov 2010 17:48

Hoi Laany,

Nee geen las van druk op de ogen, de zwelling doet absoluut geen pijn,, dat mag ook niet, je hoort geen pijn te hebben.

Aleen super iritant, behalve het koelen deed pijn bij mij elk uur een kwartier, maar ja je doet het voor jezelf.

Als je in de buurt van Den Haag woont zou ik,, tja persoonlijk voor de Bergmankliniek kiezen, elke chirurg kan opereren maar is dan nog geen cosmetish chirurg,, het is tenslotte je gezicht.. De Bergmankliniek werkt met de beste chirurgen.

Ik ben van de jaren 60 en het resultaat mag er zijn!! iedereen zegt 10 jaar eraf :oops: :lol:

laany1977

Bericht door laany1977 » 08 nov 2010 13:33

Hoi Loes,

Bedankt voor je openheid! Ik bener een stuk mee geholpen. Op 11 november heb ik mijn intake gesprek.
Ik ben benieuwd.... spannend!!!!!!!!!

Groetjes Laany

Loes

Bericht door Loes » 08 nov 2010 15:12

Hoi Laany,

Gefeliciteerd,, leuk voor je,, ook in de Bergman kliniek?

Heel veel sucses en hou me op de hoogte.

Plaats reactie