Ooglift Maarssen (Dr. Geerling)

Hier kunt u een dagboek bijhouden over de periode vóór, tijdens en na uw ooglidcorrectie. Op deze manier laat u anderen weten hoe een ooglidcorrectie verloopt en kunnen zij u steunen en tips geven.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
EvaVanA

Ooglift Maarssen (Dr. Geerling)

Bericht door EvaVanA » 10 nov 2010 18:39

Ondanks m'n grote mond zag ik er toch wel een beetje tegenop, vorige week vrijdag. Het bleek echter een heel prettige ervaring. Ik heb alleen even de verdovingsprikjes gevoeld, daarna was het 100 procent pijnloos. Wat ik ook als heel prettig heb ervaren is, dat Dr. Geerling een geweldige gesprekspartner is die uitstekend kan relativeren. Tijdens de ingreep heb ik me geen moment verveeld.

Ik had nog gehoopt (stiekem) zelf naar huis te rijden, maar dat bleek geen haalbare kaart. Of de zalf die je kort voor vertrek in de ogen krijgt nu uitsluitend is om droge ogen te voorkomen of je de laatste hoop zelf het stuurwiel ter hand te nemen moet ontnemen heb ik maar niet gevraagd, maar het gaat écht niet :o

De eerste uren voelde ik me een tikje belabberd. Bovendien beging ik de fout mijn neus te snuiten. Dat was niet zo slim, want die druk resulteerde in wat bloedverlies. Er zat dus wel wat geronnen bloed aan en rond de pleistertjes toen de hechtingen vanmiddag werden verwijderd. Geerling was er niet van onder de indruk en knapte mijn ogen netjes op.

Een tweetal tips voor hen die nog vóór de ingreep staan.
Als je die hechtdraad ziet (na de ingreep zelf) vraag je je wellicht af of het niet verdraaid pijnlijk is wanneer dat er wordt uitgetrokken. Vergeet dat maar. De gevoeligheid van je oogleden is namelijk (tijdelijk) een stuk minder. Ik keek heel verbaasd toen ik de uitgetrokken draadjes zag. Niets gevoeld.

En dan dit nog. Je krijgt het advies om de eerste dagen op je rug te slapen. Bij voorkeur met een extra kussen onder je hoofd, zodat dit wat omhoog komt. Alleen, hoe voorkom je dat je je omdraait als je eenmaal slaapt?
Oorringen. Het is natuurlijk wel handig als je aan beide kanten gaatjes in je oren hebt, maar doe in dat geval extra grote en brede oorringen in. Iedere keer dat je op je zij dreigt te gaan geven je oren je een seintje :P

marjan

Re: Ooglift Maarssen (Dr. Geerling)

Bericht door marjan » 05 mei 2011 09:39

hallo allen,gister ben ik dan eindelijk geholpen en ik moet zeggen dat het me, net als mijn voorganger,ontzettend is meegevallen>
ik zag meer op tegen de verdoving dan de ingreep maar ook dat is me meegevallen(het is ook meer het idee).
een prettig ontvangst en Dr geerling is een prettige man die je ook op je gemak stelt en je echt mooier wilt maken.
ik heb absoluut geen pijn,wel een wat trekkerig gevoel maar dat kan ook niet anders.
de gel die je in de ogen krijgt voor je vertrek geeft een dichte mist zicht,s'avonds trok dat steeds meer weg(dus echt zelfstandig naar huis gaat echt niet,zelfs niet met openbaar vervoer!)
het hoog in de kussen slapen (bijna zittend)is me aardig af gegaan,een keer wakker geworden dus valt mee.
en het is niet eens veel blauwer geworden! (zou dat dan toch komen door de arnicatabletjes?)
ben blij dat ik jullie adviezen ter harte heb genomen en vooral de keuze van de behandelaar.
voor degene die nog twijfelen,ik kan je echt aanraden je bij ooglift obv Dr Geerling te laten helpen,het is geen kliniek zoals je van de tv kent(dat is ook een reden dat de prijs ver onder die van de klinieken liggen) het ziet er keurig uit,vriendelijk personeel en tijdens het wachten kun je een kopje nespresso/thee of water nuttigen.
dinsdag gaan mijn hechtigingen eruit,ik kan nu al bijna niet wachten :)
het resulataat zal ik met jullie delen.......

groeten marjan

Huigje123

Bericht door Huigje123 » 09 jul 2011 16:34

Ik ben 1 december geholpen door DR Geerling aan mijn boven oogleden, ik heb Dr Geerling ervaren als een vriendelijke en kundige arts die al mijn vragen heeft beantwoord en mij tijdens de operatie alles vertelde wat hij ging doen ik voelde mij daar bijzonder goed bij.
Ik kan een ieder Ooglift aanraden.

Tonny

Nicky

Bericht door Nicky » 01 aug 2011 19:29

Hoi,
Op 20 juli heb ik een ooglidcorrectie laten uitvoeren na meer dan 10 jaar twijfelen. Ik heb verschillende klinieken bezocht en had bij Ooglift het beste gevoel. Dinsdag 26 juli zijn de hechtingen er uit gehaald en op 30 juli ben ik begonnen met het smeren van littekencrème (Biodermal). Gisteren kwam ik deze site tegen omdat ik benieuwd was of er meer mensen zijn die last hebben van wazig zicht na de ingreep.
Al met al is het me toch een beetje tegengevallen. Ik vond de verdoving niet pijnloos en het knippen van de huid vond ik echt heel akelig om te horen. De eerste week heb ik het rustig aan gedaan, zelfs 's middags een uurtje geslapen. Naar mijn mening echt geen overbodige luxe. Ook heb ik me aan alle regels gehouden (Arnica, hoog slapen, etc.).
Vandaag, 1 augustus, ben ik nog een heel klein beetje blauw/paars aan de linkerkant maar dit is zo weinig dat ik dat kan camoufleren met normale concealer (i.p.v. groene camouflagecrème van bijvoorbeeld Gosh, verkrijgbaar bij het Kruidvat voor € 8,00). Verder heb ik nog last van een trekkend gevoel rondom mijn ogen (soms echt hinderlijk/pijnlijk), regelmatig slecht zicht en gevoelloze oogleden.
Waar ik het meest aan moet wennen zijn mijn nieuwe ogen (ik vind het een beetje "stoeipoes-ogen"). Door de vorm van mijn oogkas waren mijn oogleden niet volledig vanaf mijn 15e jaar. Vanaf 2003/2004 zijn mijn oogleden gaan hangen door onderhuids vet wat boven kwam drijven (ik hoop dat ik het nu goed zeg!). Met andere woorden, de vorm van mijn ogen is niet veranderd (vakwerk dr. Rob ;-) ) maar toch voelt het nog alsof het mijn ogen niet meer zijn omdat al die huid ineens weg is. Nu ben ik zo'n type dat ook altijd vreselijk moet wennen aan een nieuw kapsel dus kijk ik vaak in de spiegel. Dat helpt voor mij, ik ben nu blijer met mijn ogen dan een week geleden.
Wat ook helpt is dat ik heel veel complimenten krijg zoals eergisteren van de dame van Chanel in de Bijenkorf. Zij vond mijn ooglift de mooiste die ze tot nu toe had gezien, heel natuurlijk ;-)
Afhankelijk van het verdere verloop en het uiteindelijke resultaat ben ik blij voor nu!
Groetjes, Nicky

Mjanne

Bericht door Mjanne » 25 aug 2011 23:01

Hoi Eva, slimme tip om met grote oorringen in te slapen! Die heb ik ter harte genomen! Ik heb ook nog een grote zonnebril opgezet en heb mijn hoofd in zo'n opblaasbaar nekkussen gelegd, waarmee je in het vliegtuig relaxed met je hoofd kunt zitten. Normaal slaap ik op mijn buik en rol alle kanten op, maar met deze maatregelen heb ik nachtenlang op mijn rug gelegen. En daardoor overigens niet kunnen slapen, maar das een ander verhaal :D

Met de Arnica ben ik na een paar dagen gestopt, want ik werd er kotsmisselijk van. Heb niet het idee dat ik daardoor heel veel blauwer ben geworden, hoewel ik wel redelijk bloedde, dus misschien toch dun bloed.

Die stoeipoesogen heb ik ook Nicky, dat ik dat zelf denk, maar iedereen die ik het laat zien vind het prachtig, en de hechtingen zijn er nu pas een paar uur uit, kun je nagaan. Ik denk dat het een kwestie van wennen is, en het mooie is, als je niet in de spiegel kijkt heb je zelfl niets in de gaten haha.

Plaats reactie