Ervaring met dr. Timmenga?

Hier kunt u een dagboek bijhouden over de periode vóór, tijdens en na uw ooglidcorrectie. Op deze manier laat u anderen weten hoe een ooglidcorrectie verloopt en kunnen zij u steunen en tips geven.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
Sas2

Ervaring met dr. Timmenga?

Bericht door Sas2 » 13 nov 2010 10:01

Ik Ben binnekort aan de beurt voor een ooglidcorrectie en ben benieuwd naar ervaringen met de behandelend arts, ik kan helaas geen ervaringen vinden op Internet. Ik Ben op zoek naar ervaringen van mensen die reeds geholpen zijn door deze arts dr e.j.f. Timmenga.

Groeten Sas

eliane

Re: Ervaring met dr. Timmenga?

Bericht door eliane » 19 nov 2010 14:02

Hallo ,
Ik dacht dat ik al een berichtje had gestuurd maar ik heb het niet verzonden, geloof ik.
Ik heb ook een consult gehad bij Dr Timmenga en ga binnenkort( denk na de feestdagen, in januari, heb het nog te druk in december) ook voor een bovenooglidcorrectie.
Ik heb ook al zitten zoeken naar ervaringen met deze arts maar kan ook weinig vinden. Hij kwam wel goed over, hebben eigenlijk gezellig zitten kletsen over vanalles en nog wat. Hij zei ook gelijk dat een ooglidcorrectie bij mij veel zou helpen maar begon toen over een wenkbrauwlift omdat ik zoveel spanningshoofdpijn heb. Dat had ik al bekeken op zijn site en dat vond ik best wel heftig. Toen ik dat zei , zei hij, ja ok, dan een bovenooglidcorrectie. Nu weet ik niet of dat kwam door mijn angst voor al het gedoe rond een wenkbrauw-voorhoofdslift, of dat hij echt vindt dat een bovenooglidcorrectie voldoende is. Verder had ik het met hem over mijn ziektegeschiedenis, heb ziekte van Crohn en Bechterew( reuma) en van dat laatste wist hij eigenlijk niets af( verbaasde mij omdat hij toch arts is). Door al dat kletsen weet ik eigenlijk ook niet hoe hij die ooglidcorrectie precies uitvoert( ja, heb het al wel honderd keer gelezen op allerlei sites en weet het dus wel maar had het graag van hem gehoord) .Ga nu een beetje twijfelen...misschien heel onterecht hoor want hij was wel ontzettend aardig en geruststellend.
Hij komt van de Medinova kliniek en ik las eens iets dat ie ernstig ziek is geweest???? Ben ji ondertussen al wat wijzer geworden?
Wanneer ben jij aan de beurt? En laat je het ook in de Parkkliniek doen of elders? Oh ja, ik ben ( "zwaar")verzekerd bij Avero Achmea en krijg het geheel vergoed.
Graag je reactie.
groetjes,
Eliane

zondagmiddag

Bericht door zondagmiddag » 29 dec 2010 15:36

Hallo
Zelf heb ik alleen maar ervaring met de ooglidcorrectie van dokter vryghem. Ik was hier super tevreden van, en ik ben hier vrij snel van genezen.

Zondagmiddag

sjimmie2008

Bericht door sjimmie2008 » 29 dec 2010 18:43

Goede reclamestunt Zondagmiddag!

:wink:

eliane

Bericht door eliane » 31 dec 2010 11:27

Hallo Sas,

Aanstaande woensdagmiddag is het zover. Dan laat ik mijn bovenooglidcorrectie bij Dr Timmenga doen. Begin het nu toch wel wat spannend te vinden als het zo dichterbij komt. Eveneens vraag ik me af of ik toch ook niet voor die wenkbrauwlift had moeten gaan?!?! Zit nu constant te kijken of ik laaghangende wenkbrauwen heb, ha ha. De arts beweerde van niet dus ik moet er maar vertrouwen in hebben.
Ben jij al wat verder gekomen in het hele proces? Heb je al een datum in het vooruitzicht?
Ik hoor graag nog een keer van je en zal volgende week mijn ervaringen op het forum zetten.
Alvast fijne jaarwisseling en tot mails misschien.
groetjes,
Eliane

Plaats reactie