bovenooglidcorrectie bij Zeynep Yalvac, Acura Weert

Hier kunt u een dagboek bijhouden over de periode vóór, tijdens en na uw ooglidcorrectie. Op deze manier laat u anderen weten hoe een ooglidcorrectie verloopt en kunnen zij u steunen en tips geven.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Milgoessa

Re: bovenooglidcorrectie bij Zeynep Yalvac, Acura Weert

Bericht door Milgoessa » 22 okt 2017 13:28

Mia fijn dat je dagboek schrijft, ik heb correctie 12 dagen geleden gehad en vindt het fijn om te lezen hoe anderen het ervaren. Ik vond erna toch nog tegen vallen ( operatie ging goed) maar nasleep, blauw soms wazig zien, hangwallen en nog steeds bril op buiten
( tegen wind anders beginnen ogen te prikken.. had ik geen idee van) ook water in ogen vindt ik niet zo fijn heb jij daar ook last v gehad?

Mia

Re: bovenooglidcorrectie bij Zeynep Yalvac, Acura Weert

Bericht door Mia » 22 okt 2017 16:00

Hoi, ja soms zie ik nog wel es even wazig, maar veel last had ik daar niet van. Ik draag een bril, dus die had ik toch al altijd op. Ik merk nog steeds dat ik me lichamelijk best koest moet houden. Niet teveel met m'n hoofd naar beneden bijvoorbeeld. Ik heb ook eigenlijk elke dag wat hoofdpijn. Het is nu drie weken en twee dagen geleden en ik heb nog steeds 1 blauw plekje! Ook voel ik vaak jeuk, geprik. Geduld, geduld, las ik hier op het forum. Nou dat klopt wel.
Mia

Plaats reactie