Bovenooglid correctie met lijm

Hier kunt u een dagboek bijhouden over de periode vóór, tijdens en na uw ooglidcorrectie. Op deze manier laat u anderen weten hoe een ooglidcorrectie verloopt en kunnen zij u steunen en tips geven.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
Sophie

Bovenooglid correctie met lijm

Bericht door Sophie » 18 jan 2011 14:32

Hallo, ik ben nieuw hier omdat ik nog maar juist een ooglift heb ondergaan 4 dagen geleden. Maar er moeten helemaal geen draadjes ofzo uit, die lossen vanzelf op zegt de chirurg en om te beschermen is er een soort lijm over gedaan, die mag er donderdag af. Door de doorzichtige lijm ziet het er heel proper uit, geen bloedstrepen enz.. Wel evengoed gezwollen in het begin en blauw, maar niet overdreven. Nog geen moment spijt van.

Sophie

Re: Bovenooglid correctie met lijm

Bericht door Sophie » 24 feb 2011 11:04

Bijna 6 weken later, ik heb nooit gekoeld, alles is vanzelf goed gekomen, enkel nog van die witte bobbeltjes aan de uiteinden, de rode streep is ook bijna verdwenen.
Foto's volgen, moet er nog steeds mijn werk van maken.

JOSGEENS

Re: Bovenooglid correctie met lijm

Bericht door JOSGEENS » 21 mei 2012 13:21

Hoi

Ik las je topic en ben echt ik vind de lijm-methode wel interessant klinken! Hoe verliep het genezingsproces? Wanneer zag het er allemaal terug een beetje toonbaar uit? En hoe zat het met nazorg? En uiteraard het uiteindelijke resultaat?

grtjes

Plaats reactie