mijn correctie op 08-02-11 te Haren

Hier kunt u een dagboek bijhouden over de periode vóór, tijdens en na uw ooglidcorrectie. Op deze manier laat u anderen weten hoe een ooglidcorrectie verloopt en kunnen zij u steunen en tips geven.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
ingrid1966

mijn correctie op 08-02-11 te Haren

Bericht door ingrid1966 » 18 feb 2011 11:11

ik heb een onderooglidcorrectie uit laten voeren op 8 februari. we zijn nu 10 dagen verder, de hechtingen inmiddels verwijderd en ik moet zeggen dat het me allemaal mee is gevallen.

De operatie zelf was een fluitje van een cent. Ach die prikjes waren best goed te doen, en voor de rest voel je niets.
Alleen toen de verdoving er uit was heb ik de eerste avond een beetje ''last'' gehad en ik vond het koelen niet echt fijn. Had af en toe het gevoel dat mijn gezicht bevroren was en kreeg het er ook erg koud van....brrr....lag onder een deken op de bank.

eerste nacht een extra kussen achter mijn rug en best redelijk geslapen. De volgende morgen was de napijn weg. heb ook het koelen aan de wilgen gehangen! Nou was ik een week van te voren al begonnen met arnica druppels omdat ik van de mega-blauwe plekken ben, dus dat risico wou ik verminderen. Het was zeker de moeite waard. het blauw worden viel me alleszins mee.

na 8 dagen de hechtingen eruit en pleisters er af. wat duurden die laatste 2 dagen lang zeg!!!!! vooral die plakkerige pleisters begonnen te irriteren. bij de kliniek waren ze erg enthousiast! het resultaat werd prachtig bevonden en van een afstandje zagen ze zelfs......helemaal niets. Ik kreeg te horen dat ze bijna nooit meemaakten dat iemand zo ''gaaf'' onder de pleisters weg kwam! nou ik blij natuurlijk, ik had er geen ervaring mee!

maar inderdaad, bijna niets te zien! Ik ben nu 10 dagen na de operatie en van dichtbij zie je wel lidtekentjes natuurlijk. ook zijn nog niet alle korstjes weg en het voelt allemaal wat trekkering. (las op het forum dat dit normaal is, gelukkig) Had trouwens nadat de pleisters verwijderd waren de eerste uren het gevoel dat mijn wallen er zo weer uit konden vallen en ik had de neiging de hele boel vast te houden. het voelde allemaal nogal onbeschermd. heel vreemd.

vindt zelf dat ik er erg van opgeknapt ben al is het genezingsproces nog lang niet afgerond. onder mijn rechteroog zit nog een heel klein beetje vocht, dat trekt nog weg werd mij verteld in de kliniek.
ben benieuwd naar het resultaat over een paar weken als het allemaal weer voelt als van mijzelf. op dit moment voelen mijn onderoogleden nog aan alsof ze van iemand anders zijn, een beetje gevoelloos. maar goed, ook dat moet weer goedkomen lees ik op het forum.

Op de eerste foto zie je mij na de 1e nacht en op de 2e foto zie je me na 10 dagen. Helaas ben ik vergeten een foto te maken van voor de operatie, dit hebben ze in de kliniek wel gedaan en ik hoop dat ik die nog krijg. Neem van me aan dat ik behoorlijke wallen had, vooral s'morgens; ze bleven zitten tot een uur of 12.00, namen dan een beetje af en begonnen om 15.00 uur alweer op te komen zodat ik er savons altijd moe en afgedraaid uit zag, met dito opmerkingen van iedereen!! het waren echt van die kreukelige zakjes en er is ook best wel wat vet uitgehaald!! hoop nu niet meer achter mijn rug te horen "wat ziet ze er moe uit" of "wat tekent zij toch erg"!!! Ben vooralsnog erg tevreden met dit resultaat en benieuwd naar jullie reakties.
.
Snapshot_20110209.jpg
Snapshot_20110209.jpg (42.98 KiB) 3216 keer bekeken
Bijlagen
Snapshot_20110218_1.jpg
Snapshot_20110218_1.jpg (29.93 KiB) 3216 keer bekeken

Sophie

Re: mijn correctie op 08-02-11 te Haren

Bericht door Sophie » 19 feb 2011 23:54

Je bent jong en je hebt mooie ogen, kan me voorstellen dat die wallen niet bij je pasten.
Na 14 dagen ben je helemaal toonbaar hoor, niemand die iets ziet.

annodea

Re: mijn correctie op 08-02-11 te Haren

Bericht door annodea » 25 feb 2011 09:59

Fijn dat het zo goed is gegaan, het ziet er ook mooi uit! Geniet ervan!!

gr Maria

Plaats reactie