Bovenooglidcorrectie Rynstate Arnhem

Hier kunt u een dagboek bijhouden over de periode vóór, tijdens en na uw ooglidcorrectie. Op deze manier laat u anderen weten hoe een ooglidcorrectie verloopt en kunnen zij u steunen en tips geven.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
nientje

Bovenooglidcorrectie Rynstate Arnhem

Bericht door nientje » 23 feb 2011 10:08

Het is nu 12 dagen geleden dat ik geholpen ben,en het is allemaal erg meegevallen. Het vervelende was dat ik naar Arnhem moest van de ziektekostenverzekeraar terwijl in ik in Zwolle alles al rond had, maar ja nu word het wel vergoed en daar kun je wel ff voor in de auto zitten.
Maar het ziekenhuis in Arnhem is ook prima en erg handig dat je online afspraken kunt maken.
De operatie duurde bij mij bijna anderhalf uur omdat ze ook de spieren ingekort hebben maar met een roesje was het goed te doen.
Na de operatie zag ik er niet uit, mijn oogleden waren zo gezwollen, bont en blauw, flinke wallen waar ik nauwelijks over heen kon kijken en na een paar dagen kreeg ik rare gele bultjes in de binnenhoeken (maar die zijn nu ook weg).
Maar we zijn nu nog geen 2 weken verder en ben best tevreden over het resultaat, mijn linkerooglid is nog iets dikker als het rechter maar dat heeft nog tijd nodig denk ik. Verder kan ik mijn harde lenzen weer in dus kan de bril weer in de kast gooien. Make up opbrengen lukt ook weer al is het wat lastiger omdat je verminderd gevoel in je oogleden hebt.
Ben er nu wel achter dat je geduld moet hebben, vooral in het begin veel koelen (diepvriesdoperwtjes in een zakje met een washandje erom werkt het beste) en als de hechten eruit zijn 2x per dag insmeren met calendula zalf dan zijn de korstjes zo weg en je houd het litteken soepel. Het koelen doe ik nog steeds 2x per dag met vochtige wattenschijfjes uit de koelkast.
Ben dus erg blij dat ik het gedaan heb het vermoeide gevoel is weg en ik kan s' avonds de ogen weer open houden. :roll:

Plaats reactie