dubbele plooi

Hier kunt u een dagboek bijhouden over de periode vóór, tijdens en na uw ooglidcorrectie. Op deze manier laat u anderen weten hoe een ooglidcorrectie verloopt en kunnen zij u steunen en tips geven.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
Riacobie

dubbele plooi

Bericht door Riacobie » 11 mar 2011 16:16

Ik heb nu 3 weken geleden een bovenooglid correctie laten doen bij Dr. Geerling in Maarsen.
Niets dan lof voor deze arts en medewerksters in deze kliniek.
Maar nu heb ik nog een dubbele plooi, hij wordt wel dunner, maar je ziet het nog wel.
Herkennen jullie dit?
Ik wil wel een foto plaatsen, maar weet niet hoe dat hier moet. :(

Ik hoop dat jullie mijn vraag herkennen, en of dit nog wegtrekt.
Ik vind het weer zo kinnesinnerig staan om er over te gaan bellen.

Groetjes, RI@

Snoes

Re: dubbele plooi

Bericht door Snoes » 12 mar 2011 15:55

Beste Ri@,

Je kan een foto plaatsen via de link boven in beeld (plastischechirurgiewijzer.nl), werkt wel wat omslachtig, maar ik heb daar ook wat foto's geplaatst.

Wat betreft een dubbele plooi; persoonlijk denk ik inderdaad dat je het nog even moet afwachten. Ik heb veel klachten, lelijke, harde en pijnlijke plekken gehad en maakte me ook veel zorgen.
Ik ben nu 6 weken verder en heel veel klachten zijn veel minder of zelfs helemaal over, maar ik ben nog steeds niet 100% tevreden.

Maar ik ben natuurlijk geen expert, maar weet nu uit persoonlijke ervaring dat een ooglidcorrectie een lange hersteltijd vergt.

Veel suc6 met je herstel!

Gr. Annet

Riacobie

Bericht door Riacobie » 15 mar 2011 12:39

Dank je wel Annet. Inderdaad is links, boven bij mijn wenkbrauw, daar zitten ook wat harde bubbeltjes.
Het moet allemaal zijn tijd hebben. Verders ben ik prima tevreden. Ik zal proberen er een foto van te plaatsen, zowel 'voor' als 'na' die tijd.
Mijn ooglid zelf, daar doe ik nog geen oogschaduw op, want het ooglid is nog kleiner dan normaal. Dus toch wel opgezet.
Jij ook succes met het herstel en bedankt voor je reactie.

Gr. RI@

Sophie

Bericht door Sophie » 25 mar 2011 09:02

Dat is heel vervelend, maar gaat echt wel weg, heb dat ook gehad.
2 maand geleden nu.

Plaats reactie