onderooglid correctie, iemand tip waar?

Hier kunt u een dagboek bijhouden over de periode vóór, tijdens en na uw ooglidcorrectie. Op deze manier laat u anderen weten hoe een ooglidcorrectie verloopt en kunnen zij u steunen en tips geven.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
sas36

onderooglid correctie, iemand tip waar?

Bericht door sas36 » 15 apr 2011 21:12

Ik heb heel erg vetwallen, iemand ervaring met onderoog lidcorrectie, wil misschien meteen boven doen.
Maar tip van waar het echt mooi is geworden? Boerhave is best goedkoop en was er nog 1 maar weet even de naam niet meer.

Goed hoeft niet duur te zijn maar met jullie hulp wel makkelijker ;)
Blijft toch iets engs dus zeker weten van goede arts, nazorg wel fijn.
Thanks!!

Diana E

Re: onderooglid correctie, iemand tip waar?

Bericht door Diana E » 16 apr 2011 10:19

Hoi,

ik heb zelf een onder- en boven ooglidcorrectie laten uitvoeren in de Boerhaave.
En tevreden.
Zie mijn reactie;s en verslagen op het forum.

Voor foto's kun je me mailen.

Diana

kaatje

Bericht door kaatje » 10 mei 2011 15:06

hoi,

ik heb een boven en onder ooglid laten doen bij dr Lommen in het Vlietland ziekenhuis,
maar hij werkt ook in de Bergman kliniek.
ben erg tevreden, ook al vond ik de ingreep op zich erg tegenvallen!!!

succes

sanne

Bericht door sanne » 14 mei 2011 22:02

ik ben bijna 1 jaar geleden ook bij dr Lommen in het Vlietland ziekenhuis geweest. Onder- en bovenooglidcorrectie.
Dr Lommen is een aanrader. Het resultaat is geweldig. Ik heb na de ingreep foto's geplaatst, inmiddels verwijderd, maar lees de reacties maar. De ingreep duurt een uur. Lijkt lang maar het was zo voorbij. Ongelooflijk.....maar toch echt waar.
Na ca 9 dagen was ik zo goed als toonbaar en na zo'n 2 weken weer make up op gedaan. Nergens last van gehad.
Wel lange tijd verdoofd gevoel op de wimperranden en ja zelfs mijn wimpers voelden vreemd maar ook dat is nu sinds een maand of 2 weg.
Nu 10 maanden later ben ik meer dan tevreden.

Niet twijfelen, heb ik ook lang gedaan, maar zonde van je tijd.

Plaats reactie