Besluit genomen

Hier kunt u een dagboek bijhouden over de periode vóór, tijdens en na uw ooglidcorrectie. Op deze manier laat u anderen weten hoe een ooglidcorrectie verloopt en kunnen zij u steunen en tips geven.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
Decimel

Besluit genomen

Bericht door Decimel » 06 okt 2011 13:53

Hallo,

Sinds enkele jaren ben ik aan het denken aan een ooglidcorrectie... Om de zoveel tijd laaide het idee weer op en nu sinds enkele maanden weer. Nu is het ook iets verder gegaan: ik heb gisteren een eerste gesprek met Dr Geerling gehad. Wat een gezellige man. Nou laat je niet iemand in je oogleden snijden omdat ie zo gezellig is, maar in combinatie met de antwoorden op mijn vragen en de informatie die hij gaf, is hij degene die het wordt. Uiteraard heb ik na al die jaren twijfelen zo ongeveer alles wat er op internet over ooglidcorrecties te vinden is gelezen en ook in mijn omgeving hoor ik van steeds meer mensen dat zij, of iemand die ze kennen ook hun oogleden hebben laten corrigeren, dus ik ging al met enige voorkennis het gesprek in.
Hoe dan ook, ik ga het doen... Het liefst natuurlijk morgen al, maar ik moet nog even geduld hebben: even wachten op de eindejaarsbonus en vakantie plannen, zodat ik ook tijd genoeg heb om bij te komen... Het zal dus waarschijnlijk januari/februari worden... Ik vind het spannend!!! Van de ene kant vind ik het overdreven van mezelf, maar van de andere kant, word ik al moe als ik naar mezelf in de spiegel kijk. Mijn ogen voelen zwaar en zijn vaak aan het einde van de dag branderig en geïrriteerd... Ook merk ik dat ik altijd mijn wenkbrauwen optrek... Dat gaat dus veranderen!

Op zich is het misschien een bericht waar niemand behalve ik iets aan heeft, maar wellicht is er iemand die in hetzelfde schuitje zit, die er toch iets mee kan...

Groeten!!!

Jacky

Re: Besluit genomen

Bericht door Jacky » 19 nov 2011 12:54

Hoi, je verhaal komt bekend voor, ook ik denk er al een jaar of wat over om het te laten doen, hier en daar lees ik wat maar ga er niet mee door, ook omdat het een luxe is, vaak ook vrij prijzig, ik ben nu weer begonnen met erover te lezen, bij wie te laten doen want ook dat doe je niet zomaar bij de eerst de beste. Knap en heerlijk dat je nu zover bent gekomen, ik hoop echt dat dat voor mij ook zo gaat. Waar laat jij het overigens doen?
Groet jacky

Plaats reactie