Slechte ervaring dr vanstraelen

Hier kunt u een dagboek bijhouden over de periode vóór, tijdens en na uw ooglidcorrectie. Op deze manier laat u anderen weten hoe een ooglidcorrectie verloopt en kunnen zij u steunen en tips geven.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Anaq

Slechte ervaring dr vanstraelen

Bericht door Anaq » 14 okt 2011 23:18

Ik heb een ooglid correctie (boven en onder) laten doen bij dr vanstraelen in België. Na enkele malen een botox behandeling te hebben gehad werd mij heel snel het advies gegeven om de rimpeltjes onder de ogen middels een onderoogllid correctie aan te pakken, maar dan was het wel slimmer om ook direct de bovenoogleden te laten doen.
Blijkt dat deze arts ook buiten de reguliere ziekenhuisconsults afspraken maakt, waarbij je contant betaalt voor behandelingen dus geen nota of faktuur ontvangt. Dit had ons al moeten alarmeren, maar ik heb me toch laten overhalen om een afspraak te maken. Nadat de afspraak is gemaakt wordt ik een week later verwacht.
Er wordt (zittend aan een bureau) vlug (maar) 1 foto gemaakt en de ingreep vindt plaats. Nadat ik weer thuis was schrik je in eerste instantie omdat je niet weet wat je moet verwachten. Omdat er geen nazorgbalie of iets dergelijks is heb ik een mail gestuurd met wat vragen over hoe het eruit zag. Daarna genas het super snel, alleen zag ik weinig vooruitgang wat de rimpels onder de oogleden betrof. Ik vroeg in een mail binnen welke termijn ik langs mocht komen om te laten zien wat het eindresultaat was en uiteindelijk zijn we na 8 weken op consult gegaan.
Wat we hebben meegemaakt is schandalig en onprofessioneel, we hebben er geen woorden voor. Toen ik vertelde dat ik vraagtekens had over het eindresultaat kreeg ik te horen dat hij daarover al 20 m
ailtjes had ontvangen (omdat hij niks had genoteerd in het verleden en ik geen dossier had) waren wij met stomheid geslagen en hadden we durend het idee dat hij ons met iemand anders verwarde. Maar daarna kregen wij al direct in het gesprek het verwijt dat ik een zeur was, negatief, ontevreden dat hij niet begreep wat nu het probleem was. Dus we
    kregen niet eens de kans om te vertellen over het resultaat of hoe het er uiteindelijk uitzag. Hij keek amper, en het was duidelijk dat hij vbolgen was dat wij uberhaubt durfden te twijfelen aan zijn expertise! We werden binnen 5 minuten naar buiten gebonjourd en achteraf kunnen we nog steeds niet geloven hoe onbeschoft en triest we zijn behandeld. Daarom, ga niet in België omdat je denkt dat je daar goedkoper af bent, want goedkoop is duurkoop en bij dr. Vanstraelen is alles prima totdat je enkele vraagtekens durft te zetten bij het eindresultaat. Kies voor een kliniek waar een nazorg balie bestaat en je in ieder geval serieus wordt genomen wanneer je na een behandeling niet tevreden bent en als een "zwarte betalende " klant schijnt te worden behandeld. Niet doen dus!!!

Plaats reactie