Boven- en onderooglidcorrectie in Duitsland

Hier kunt u een dagboek bijhouden over de periode vóór, tijdens en na uw ooglidcorrectie. Op deze manier laat u anderen weten hoe een ooglidcorrectie verloopt en kunnen zij u steunen en tips geven.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Gesloten
Evendwars

Boven- en onderooglidcorrectie in Duitsland

Bericht door Evendwars » 19 okt 2011 17:26

Op 5 oktober 2011, nu 2 weken geleden, heb ik een boven- en onderooglidcorrectie laten doen. Het was zeer pijnlijk, omdat de arts het niet goed verdoofd kreeg. Na 2.45 uur was ik klaar en kon met 46 hechtingen richting huis. De volgende dag moest ik terugkomen voor controle.
Ik heb de eerste 3 dagen mijn ogen afgedekt en telkens gekoeld. Na die 3 dagen ben ik doorgegaan met koelen, maar niet constant.
Op 14 oktober heeft de arts de hechtingen eruit gehaald.
Resultaat => 2 totaal verschillende ogen. De ene is dik en rood en de andere heeft drie plooien en is gedeukt. Het ziet er niet uit.
De arts was ook niet echt tevreden, maar heeft verder niets gezegd. Wel dat ik begin december terug moet komen.

Kan iemand mij vertellen of dit nog goed komt?

mar

Re: Boven- en onderooglidcorrectie in Duitsland

Bericht door mar » 23 okt 2011 19:36

Beste lekkerdwars,

Ik kan me voorstellen dat jij je zorgen maakt, ik vrees het heel erg moeilijk wordt om te voorspellen of dit nog goed gaat komen.
Informeer eens bij jouw arts in hoeverre hij bereid is om uiteraard, een gratis na-correctie te doen, ditmaal met een extra shot zodat je lekker weg bent?

Je onderooglidcorrectie lijkt wel goed geslaagd? Wel heftig en pittig hoor een boven en een onderooglidcorrectie en al helemaal als je je zorgen maakt over het herstel.
Sterkte!

Evendwars

Bericht door Evendwars » 24 okt 2011 11:33

Luna schreef:Beste lekkerdwars,

Ik kan me voorstellen dat jij je zorgen maakt, ik vrees het heel erg moeilijk wordt om te voorspellen of dit nog goed gaat komen, ik vond dr. -- wel erg positief en het is me niet duidelijk waarom, hij onderbouwde dit namelijk helemaal niet.
Informeer eens bij jouw arts in hoeverre hij bereid is om uiteraard, een gratis na-correctie te doen, ditmaal met een extra shot zodat je lekker weg bent?

Je onderooglidcorrectie lijkt wel goed geslaagd? Wel heftig en pittig hoor een boven en een onderooglidcorrectie en al helemaal als je je zorgen maakt over het herstel.
Sterkte!
Dag Luna,

Boven- en onder tegelijk ???? ....... NOOIT doen!!!! Wat een verschrikkelijke ervaring. De arts zei ook "dat doe ik dus nooit weer". Maar goed ik wilde dit zelf.

Afgelopen vrijdag bij een collega arts geweest. Hij zou ook niet blij zijn geweest wanneer hem dit was overkomen. Maar zij kunnen op voorhand ook niet vertellen of het resultaat mooi en snel zal zijn. Ik moet "gewoon" afwachten en kiek'n wat 't wordt.
Van een na-correctie wilde hij niets horen. Ennnn, hier moet ik zelf ook nog niet aan denken.
Nu na bijna 3 weken ziet het er wel iets beter uit, maar de plooi zit er nog steeds en het is nog dik en rood. Dat het ooit goed en ook nog eens mooi wordt, nee daar geloof ik niet meer in.

Ook de onderkant is niet geweldig. Een klein stukje is open gegaan en is nu niet mooi aan het dichtgroeien. Het andere oog is sinds een paar dagen gaan zwellen. Hopelijk trekt deze wel weer weg.
Op de foto ziet het er beter uit, dan het in werkelijkheid is. Vooral de vele bultjes die ik heb kun je op de foto niet zien.

sanne

Bericht door sanne » 31 okt 2011 20:01

Evendwars schreef:Op 5 oktober 2011, nu 2 weken geleden, heb ik een boven- en onderooglidcorrectie laten doen. Het was zeer pijnlijk, omdat de arts het niet goed verdoofd kreeg. Na 2.45 uur was ik klaar en kon met 46 hechtingen richting huis. De volgende dag moest ik terugkomen voor controle.
Ik heb de eerste 3 dagen mijn ogen afgedekt en telkens gekoeld. Na die 3 dagen ben ik doorgegaan met koelen, maar niet constant.
Op 14 oktober heeft de arts de hechtingen eruit gehaald.
Resultaat => 2 totaal verschillende ogen. De ene is dik en rood en de andere heeft drie plooien en is gedeukt. Het ziet er niet uit.
De arts was ook niet echt tevreden, maar heeft verder niets gezegd. Wel dat ik begin december terug moet komen.

Kan iemand mij vertellen of dit nog goed komt?

Joh schei uit! 46 hechtingen en een ingreep van ruim 2 1/2 uur?! Sorry hoor maar echt een onzin verhaal.

Ik heb anderhalf jaar geleden ook onder en boven tegelijkertijd laten doen; echt geen 46 hechtingen gehad hoor en nog geen uur later stond ik weer buiten.

Diana E

Bericht door Diana E » 02 nov 2011 18:15

Ook ik heb boven- en ondroogleden laten doen.(Nederland)
Ben onder algehele narcose geweest, nadat ik een paar uur in de kliniek ben gebleven en had gegeten mocht ik naar huis.
Tuurlijk zwelt het en is het niet comfortabel.
Maar absoluut goed te doen.
De hechtingen> knoopjes doorknippen en er komt 1 draadje uit!
4 draadjes dus??
Vrijdag as een jaar geleden en geen moment spijt.

Diana

sanne

Bericht door sanne » 02 nov 2011 21:55

Ja Diana E. dat dacht ik ook. Want 46 hechtingen kan niet hoor.

Met narcose ben je idd een paar uur onder zeil maar de ingreep zelf, boven en onder, is echt zo gebeurd. Duurt echt niet zo lang.

admin
Site Admin

Bericht door admin » 03 nov 2011 16:44

Op verzoek van de topicstarter is dit onderwerp gesloten.

Admin

Gesloten