HELP, heel raar oog !

Hier kunt u een dagboek bijhouden over de periode vóór, tijdens en na uw ooglidcorrectie. Op deze manier laat u anderen weten hoe een ooglidcorrectie verloopt en kunnen zij u steunen en tips geven.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
sunnyday

HELP, heel raar oog !

Bericht door sunnyday » 07 nov 2011 22:47

Hallo,

1,5 week geleden heb ik een boven- en onderooglidcorrectie ondergegaan in de velthuiskliniek in Rotterdam.
Afgelopen donderdag zijn de hechtingen (met enige moeite) eruit gehaald. Mijn linkeroog echter zag/ziet er heel raar uit !
Het is net of er iets los heeft gelaten er zit een soort gelei onderin mijn oog ook hangt mijn lid naar beneden. Het vlies op mijn oog zelf ziet er ook heel bobbelig uit, erg eng !

De verpleegkundige die mijn hechteringen eruit heeft gehaald heeft er toen een plastisch chirug bij geroepen. Die heeft er even naar gekeken en mij toen naclof druppels voorgeschreven. Deze moest ik 5 dagen lang 2 x daags druppelen in mijn linkeroog.
De 5e dag is nu echter voorbij en het lijkt alleen maar verergerd.
Vandaag gebeld en ik mag morgen langskomen. Het is echter weer een andere dan diegene die mij geopereerd heeft en diegene die mij afgelopen donderdag gezien heeft...

Heeft iemand van jullie dit ook gehad ?????? Eerlijk gezegd ben ik behoorlijk bang aangezien ik al aan het googelen ben geweest en de symptomen lijken op een uvietis wat vrij ernstig is !

Graag jullie reacties

Groetjes,
Sunnyday

Sofie

Re: HELP, heel raar oog !

Bericht door Sofie » 07 feb 2013 20:34

Hallo,
Lees net je verhaal op het forum ,heb ook dat rare vlies op m'n oog enzo het is morgen 4 weken geleden.
Vind het erg lang duren ,het duwt m'n onderste ooglid ook beetje na beneden.
Artsen zeggen dat het goed komt en vanzelf over gaat.heb wel antibiotica zalf voor m'n oog gehad maar hielp niet echt.
Deze gaf ie omdat ik bang was voor bacterie ofzo.nu is m'n geadviseerd 2 x kunst tranen en voor s nachtslot de zalf.
Hoop dat t allemaal goed komt.
Hoe is t nu met u afgelopen ??
Ben erg benieuwd
:oops:
Groeten Sofie

kiki

Re: HELP, heel raar oog !

Bericht door kiki » 15 apr 2015 21:04

Ik heb 16 maart een onderooglid correctie gehad de rechter oog is perfect doch de linkeroog hangt naar onder, zodat je binnen de oogrand kan kijken dus bloedig rood gedeelte, na navraag is me aangeraden het ooglid naar omhoog te tapen, ik moet het alleszins 3 maanden tijd geven omdat de kans op herstel er nog inzit zoniet doen ze nog een 2de correctie.

Plaats reactie