FOTO;S boven- en onderooglidcorr. Mislukt ???

Hier kunt u een dagboek bijhouden over de periode vóór, tijdens en na uw ooglidcorrectie. Op deze manier laat u anderen weten hoe een ooglidcorrectie verloopt en kunnen zij u steunen en tips geven.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
sunnyday

FOTO;S boven- en onderooglidcorr. Mislukt ???

Bericht door sunnyday » 15 nov 2011 23:34

Hallo,

2,5 week geleden heb ik een onder- en bovenooglidcorr. gehad.
Nu heb ik nog flinke onderhuidse bobbels aan de zijkanten ook vind ik links mijn ooglid wat hangen.

Tevens heb ik nog veel "hangen" met gesloten ogen.

Ik voeg een foto toe (hoop dat het lukt) en hoor graag wat jullie ervan vinden...

Groetjes, Sunnyday
OgenVoorNa.jpg

sunnyday

Re: FOTO;S boven- en onderooglidcorr. Mislukt ???

Bericht door sunnyday » 15 nov 2011 23:43

hier nog een foto met gesloten oogleden, ik weet dat het nog maar kort geleden is maar toch heb ik dat nog bij niemand gezien hier op foto's op het forum :(

ik heb het overigens in de velthuiskliniek in Rotterdam laten doen
OgenGesloten.jpg

nientje

Bericht door nientje » 17 nov 2011 19:42

hoi, volgens mij moet je toch nog ff geduld hebben. het lijkt erop dat er nog veel vocht zit dat nog weg moet trekken. Af en toe koelen dan komt het vast goed.
gr Jacqueline (zelf in febr. geholpen)

tonnies

Bericht door tonnies » 18 nov 2011 17:34

Hoi Sunnyday,

Doorgaans kan je, heb ik begrepen, na 2 tot 3 maanden pas iets zeggen over het uiteindelijk eindresultaat en ik las zelfs dat veranderingen/verbeteringen zelfs wel een half jaar tot een jaar kunnen duren.
Je bent nu pas 2,5 week verder en ik moet zeggen dat je oogleden er denk ik goed uit. Je linker oog is welliswaar nog dikker dan je rechter maar het is nog zo kort.
Overigens zie ik niet iets bij je waarvan ik denk; poe poe dat is jammer of triest.
Zelf ben ik nu 6,5 week verder en mijn linker ooglid is ook nog steeds dikker. Zelfs na drie weken had ik, vooral na het slapen, mega dikke oogleden. Maar, er zit progressie in en je zult merken dat dit ook voor jou komt.
De één doet er helaas langer over dan de ander. Geduld schijnt de remedie te zijn.

Groetjes van Tonny.

Plaats reactie