slechte ervaring met Kraaijenhagen te Amsterdam en Belgie

Hier kunt u een dagboek bijhouden over de periode vóór, tijdens en na uw ooglidcorrectie. Op deze manier laat u anderen weten hoe een ooglidcorrectie verloopt en kunnen zij u steunen en tips geven.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
faa

slechte ervaring met Kraaijenhagen te Amsterdam en Belgie

Bericht door faa » 13 dec 2011 13:50

Precies nu 2 jaar geleden ben ik een boven ooglid correctie ondergaan bij dr Kraaijenhagen te Amsterdam.
De operatie verliep zonder enige complicaties maar nu 2 jaar later ben ik nog steeds niet tevreden over het resultaat. Ik heb opnieuw contact opgenomen met de praktijk in Amsterdam en mijn verhaal uitgelegd aan de telefoon. Ik heb altijd na de operatie nog een dubbele bovenplooi aan beiden ogen eraan over gehouden dus veel verschil zag ik nooit , maar dacht altijd (naife ik) dat het wel weg zou trekken... Ik heb nog altijd mijn boze en droevege blik eraan overgehouden dus veel is er niet veranderd na de operatie. Aan de telefoon werd mij verteld dat het aan mijzelf kan liggen en dat ik wel een hele slappe huis zou kunnen hebben... Dat kan wel zo zijn (ik ben 27jaar) maar dat er eigenlijk bijna niks is veranderd op mijn blik na de operatie lijkt mij niet aan mij te liggen...

Nieuwe afspraak bij dhr Kraaijenhagen gemaakt om ernaar te kijken. Alweer mijn verhaal voorgelegd en hij vertelde dat hij zag wat ik bedoelde. Hij bleef even naar mij kijken en vertelde dat hij het wel mooi vond zo en dat er verder volgens hem niks aan de hand is. Nu ben ik de betalende klant (werk hard voor mijn geld) en vind dat een goede plastische chirurg samen met mij naar een oplossing moet gaan zoeken als ik niet tevreden ben naar zijn geleverde resultaat. Het is niet zo dat ik niet gauw tevreden ben want iedereen die mij voor de operatie kende en nu nog kan zien dat er bijna niks is veranderd. Kraaijenhagen heeft hier geen oplossing voor en wees mij de deur....

Ik wil iedereen adviseren die een ooglidcorrectie wil ondergaan om niet naar Kraaijenhagen te gaan. Hij luistert niet naar je maar doet alleen wat hij wilt. En is het resultaat niet naar wens dan ligt dat aan jou zelf maar zeker niet aan hem (zijn eigen woorden)

Plaats reactie