Besluit genomen

Hier kunt u een dagboek bijhouden over de periode vóór, tijdens en na uw ooglidcorrectie. Op deze manier laat u anderen weten hoe een ooglidcorrectie verloopt en kunnen zij u steunen en tips geven.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
Conny12

Besluit genomen

Bericht door Conny12 » 15 jan 2012 10:58

Hoi allemaal,mijn naam is Conny en morgen is het dan eindelijk zover en ga ik om 2 uur bij Dermicis (dr. van Teetering) mijn ooglidcorrectie laten doen. Heb al een week arnika tabletjes geslikt (volgens de assistentie hoeft dat niet, maar ik word snel blauw, dus toch maar gedaan)
Heb er jaaaren over gedaan om deze beslissing te nemen......ben best wel een angsthaas, maar we gaan het zien. Er is mij beloofd dat ik een valium injectie zou krijgen. Het verhaal van een kennis die 2 balletjes in haar handen kreeg om in te knijpen bij de prik trok me niet zo aan :lol:
Wie gaat er nog meer onder het mes deze weken?

Groetjes en ik hou jullie op de hoogte zodra ik weer kan computeren... :roll:
Bijlagen
2012-01-27 17.48.44-1.jpg
2012-01-27 17.48.44-1.jpg (50.14 KiB) 11167 keer bekeken
2012-01-23 16.37.52.jpg
2012-01-23 16.37.52.jpg (42.51 KiB) 11167 keer bekeken
rechteroog 6e dag.jpg
rechteroog 6e dag.jpg (54.37 KiB) 11167 keer bekeken
linkeroog 6e dag.jpg
linkeroog 6e dag.jpg (61.78 KiB) 11167 keer bekeken
5e dag.jpg
5e dag.jpg (60.04 KiB) 11167 keer bekeken
derde dag.jpg
derde dag.jpg (61.92 KiB) 11167 keer bekeken
voor de ooglidcorrectie.jpg
voor de ooglidcorrectie.jpg (57.73 KiB) 11167 keer bekeken

Conny12

Re: Besluit genomen

Bericht door Conny12 » 30 jan 2012 19:29

Conny12 schreef:Hoi allemaal,mijn naam is Conny en morgen is het dan eindelijk zover en ga ik om 2 uur bij Dermicis (dr. van Teetering) mijn ooglidcorrectie laten doen. Heb al een week arnika tabletjes geslikt (volgens de assistentie hoeft dat niet, maar ik word snel blauw, dus toch maar gedaan)
Heb er jaaaren over gedaan om deze beslissing te nemen......ben best wel een angsthaas, maar we gaan het zien. Er is mij beloofd dat ik een valium injectie zou krijgen. Het verhaal van een kennis die 2 balletjes in haar handen kreeg om in te knijpen bij de prik trok me niet zo aan :lol:
Wie gaat er nog meer onder het mes deze weken?

Groetjes en ik hou jullie op de hoogte zodra ik weer kan computeren... :roll:

Update:
Na zeker 20 jaar te hebben nagedacht over een ooglidcorrectie is het dan eindelijk 19 jan.jl gebeurd. Ik ben 62.....
Ik was net als iedereen bijna ontzettend bang voor de prikken, maar ik heb een injectie met valium in mn arm gespoten gekregen en dat hielp zeker. Een lieve assistente hield mn hand vast en Dr.van Tetering kende ik al, dus heel vertrouwd allemaal. Het enige vervelende vond ik dat het net leek of hij op mn oogbol drukte, maar ik heb verder geen pijn gehad. Nadat ik even uitgerust had met natgemaakte gaasjes op mn ogen mocht ik naar huis. Alles bij elkaar de operatie 25/30 minuten geduurd. Lekker naar bed en flink koelen, paracetemolletje en goed geslapen. Wel hele dikke ogen de volgende ochtend, maar dat slinkt 's middags wel weer. Ik zit nu op de 6e dag...ben ontzettend blij met het resultaat en met mijn plastisch chirurg, want dat is zo belangrijk....dat je een goede treft en ik kan iedereen deze chirurg aanbevelen!

Inmiddels 14 dagen geleden en de meest recente foto's staan hieronder....Ben helemaal blij...nooit meer plak-ogen 's ochtends en kan weer opgewekt de wereld inkijken......Ik zou het zo weer doen......

bloesem

Bericht door bloesem » 01 feb 2012 14:46

Hai Conny,

Ik ben nu 2,5 weken ná de ingreep, ook bovenoogleden, maar moet zeggen, jij was er meer aan toe dan ik (y)

Ik heb vandaag weer even heel kritisch naar m'n ogen gekeken, en sja... het lijkt wel of alles alweer aan het hangen gaat :? Verder heb ik sinds een paar dagen een continue trilling in een spiertje onder m'n li oog, heeeeel vervelend. Iedereen heeft dat wel eens, maar 24/7 is ff niet zo leuk. En ik denk dat het met de ingreep te maken heeft.

Afijn,
ben blij dat jij super tevreden bent.
ik deels wel/deels niet.
maar wat niet is kan nog komen ;-)

groet
Jacqueline

Conny12

Bericht door Conny12 » 19 feb 2012 09:40

bloesem schreef:Hai Conny,

Ik ben nu 2,5 weken ná de ingreep, ook bovenoogleden, maar moet zeggen, jij was er meer aan toe dan ik (y)

Ik heb vandaag weer even heel kritisch naar m'n ogen gekeken, en sja... het lijkt wel of alles alweer aan het hangen gaat :? Verder heb ik sinds een paar dagen een continue trilling in een spiertje onder m'n li oog, heeeeel vervelend. Iedereen heeft dat wel eens, maar 24/7 is ff niet zo leuk. En ik denk dat het met de ingreep te maken heeft.

Afijn,
ben blij dat jij super tevreden bent.
ik deels wel/deels niet.
maar wat niet is kan nog komen ;-)

groet
Jacqueline
Hi Jacqueline,

Ik hoop dat het inmiddels met jou beter gaat.....je kunt eigenlijk pas na 3 maanden wat meer zeggen over het uiteindelijke resultaat. Bij mij is het nu 5 weken geleden en ik ben idd super tevreden.....
Maar het is ook belangrijk dat je een goede chirurg hebt, die weet wat ie doet.....

Succes met je herstel...gaat vast helemaal goed komen!!
Groetjes
Conny

Tati

Re: Ooglidcorrectie op zoek naar kliniek

Bericht door Tati » 29 mar 2013 07:41

Dag Conny, mooi verhaal, ik ben ook aan toe, maar ik weet het niet waar moet ik operatie doen.
Wil je alstublieft, naam en adres naar mij doorstuurden.
Alvast bedankt, Tati :D telegina@live.nl

Tati

Re na de ooglidcorrectie

Bericht door Tati » 02 jun 2013 23:04

Hallo Conny, ik heb twee weken geleden bij het zelfde arts ooglidcorrectie gedaan, ben ik wel tevreden. Ik wil vragen: hoe is bij jou gegaan met lidtekens, ik heb buiten hoekjes grote lidtekens en trekt houd een beetje, wel zichtbaar. Ik maak een beetje zorg over, gaat hen over??? Hoe is het bij jou ??? Groetjes, Tati.

eliane aertgeerts

Bericht door eliane aertgeerts » 30 jan 2014 11:30

hallo,

mag ik weten hoe jy dit tot nog toe al hebt ervaren?
was dit een boven en onderlidcorectie,?
was je ergens bang voor,en was dat onder lokale verdoving
binnenkort ga ik het ook doen,de ingreep staat vast
groetjes
eliane

Plaats reactie