Aanrader ooglift.nl in Maarssen

Hier kunt u een dagboek bijhouden over de periode vóór, tijdens en na uw ooglidcorrectie. Op deze manier laat u anderen weten hoe een ooglidcorrectie verloopt en kunnen zij u steunen en tips geven.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
maaiked

Aanrader ooglift.nl in Maarssen

Bericht door maaiked » 12 feb 2012 11:49

Op 6 feb jl heb ik een oogliftcorrectie laten doen door Dr R A Geerling in Maarssen. Dr Geerling is zeer kundig en ik ben heel tevreden over het resultaat, al is alles nog een beetje opgezwollen na maar 6 dagen. De ogen zijn nu al mooi symmetrisch, dus ik heb er alle vertrouwen in dat het er over een paar weken prima uit ziet.
Dr Geerlings stelt je erg op je gemak, de ingreep valt ontzettend mee, je voelt alleen de verdovingsprikken een beetje.

De sfeer in de kliniek is heel gemoedelijk, de assistentes erg aardig en zorgzaam en de koffie lekker!
Kortom een aanrader!

mikaa

Re: Aanrader ooglift.nl in Maarssen

Bericht door mikaa » 08 okt 2012 12:53

Ook ik ben bij dr.Geerling geweest voor een ooglift, 5 dagen geleden en is echt enorm meegevallen.
Dr. Geerling is enorm rustig en aardig en vanaf het moment dat ik in de wachtkamer zat met mijn vriendin voelde ik me helemaal rustig worden,je voelt de goede en ontspannen sfeer en dat slaat zo op je over:)!
Vrolijke rustige assistente zorgt ook voor ontspanning, en wat ik het allerbelangrijkste vind, ze nemen echt de tijd voor je, ook al wachten er al andere mensen!

Verdovingprikjes deden niet eens echt pijn,en operatie ging heel snel( 15 a 20 min.),kwam lachend uit de kamer, en wat ben ik daarvoor zenuwachtig geweest!
Eerste dag verliep vlot,geen pijn gehad en gewoon met een paar kussens op de bank,zelfs af en toe rustig mijn hond uitgelaten.
Bed een beetje omhoog gezet,onder mijn kussen aan de zijkanten paar grote ski sokken gelegd zodat ik mijn hoofd niet per ongeluk kon draaien 's nachts en goed geslapen.
2e dag iets meer blauw maar viel best mee en nog steeds geen pijn gehad,af en toe even met koelbril op de bank gelegen, maar gewoon was enz. gedaan en daarna gewoon even met koelbril paar min. gaan liggen.
3e dag leek het al iets minder blauw en zelfs de ramen gewassen, en 4e dag nog minder blauw en nog steeds geen pijn gehad,valt allemaal echt ontzettend mee!
Nu vandaag 5e dag en heb weer mijn 1e boswandeling gemaakt met mijn hond,daarna even paar min. gaan liggen met de koelbril ogen zien er best goed uit, nog klein beetje blauw op ooglid maar valt super mee!

Al met al het valt echt ontzettend mee,na bijna alle verhalen te hebben gelezen op het internet had ik me er aardig voorbereid en dat het zo makkelijk zou verlopen had ik echt niet verwacht!!!

jennifer

Re: Aanrader -.nl in -

Bericht door jennifer » 13 nov 2012 00:32

hallo,

wie is dr R A in ?

dank, Jennifer

Tati

Re: Aanrader -.nl in -

Bericht door Tati » 29 mar 2013 08:31

Mikaa, wil je alstublieft naam en adres van Dr. Naar mij doorsturen: telegina@live.nl.
Alvast bedankt, Tati.

petra

Re: Aanrader ooglift.nl in Maarssen

Bericht door petra » 04 jul 2016 13:33

Hoi,
Ik heb in 2010 een bovenooglidcorrectie gehad bij Dr. Geerling in maarssen en dat ziet er allemaal nog prima uit. Afgelopen maart heb ik ook een onderooglidcorrectie bij hem gehad en deze behandeling is me ook erg meegevallen, nauwelijks blauwe plekken en al 1 maand later zag je er bijna niets meer van. Wallen zijn weg en huid zit weer strak.
Petra

Plaats reactie