Verslag van mijn ooglift ... Dr Geerling, Maarsen

Hier kunt u een dagboek bijhouden over de periode vóór, tijdens en na uw ooglidcorrectie. Op deze manier laat u anderen weten hoe een ooglidcorrectie verloopt en kunnen zij u steunen en tips geven.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
Roelof

Verslag van mijn ooglift ... Dr Geerling, Maarsen

Bericht door Roelof » 14 apr 2012 16:46

Hoi Mensen,

Ik lees hier alleen maar berichten en reactie van dames! dus ik dacht als man zal ik ook eens wat posten ... misschien dit mannen eerder over de streep zal trekken!

Op donderdag 22 maart heb ik mijn intake gehad bij Dr. Geerling in Maarsen. Prettige vent en nog een beetje gesproken over zijn studie tijd in Rotterdam (-;
Hij heeft alles goed uitgelegd en hier ook de tijd voor genomen, en zijn assistente was ook erg relaxed en aardig.

Gelijk maar besloten om de ooglift (boven te laten doen) ....

Op 3 april ben ik behandeld, wat overigens erg goed is gegaan. Van de behandeling zelf voel je niets ... natuurlijk wel een raar gevoel als de dokter aan je ogen bezig is. Aan het eind krijg je een soort creme in je ogen gespoten waardoor je even een paar uur niks nakke noppes ziet. Dus met ov naar huis in geen optie ..... dus ik zou maar voor een BOB zorgen.

De eerste dagen zijn wel een beetje raar. Je ogenleden trekken, beetje hoofdpijn, een beetje pijn aan mijn oogspieren, snel moe bij tv kijken etc, alles wordt geel en blauw en bij mij onwijs jeuken! Maar niet echt pijn .. af en toe een raar gevoel. De koelbril is lekker en geeft een ontspannen gevoel .... dit heb ik 3 dagen volgehouden, ik had het idee en gevoel dit genoeg was.
Iig ik was blij dat na 7 dagen (10 april) de hechtingen eruit mochten (-; .... en natuurlijk die kleine pleisters. De eerste indruk ziet er goed uit! Beetje uitkijken met douchen etc .... want je kan er weer snel automatisch aankomen. Natuurlijk is het een en ander nog opgezet en dik .... zoals ook nog gele plekken ... voel mij net een Chinees .. (-;

Ik ben nu beland op za 14 april. Volgens mij worden mijn oogleden weer iets dikker of gezwollen .... wrs een beetje vocht oid. Ik zie tussen de twee oogleden wat verschil, hopelijk trek dit bij, hier ga ik mij nog niet druk om maken, maar heb begrepen dat we principe even een paar weken onze ogen (leden) moeten bijkomen/rusten van de ingreep, en dat ze in deze periode nog wat raar kunnen gedragen. En dat uiteindelijk alles weer op zijn plaats bijtrek.

We willen natuurlijk allemaal dat we binnen 2 weken de mooiste look hebben en dat alles weer strak en mooi is .... maar dat gaat niet op. Dus even geduld.....heb ik vernomen op diverse sites en forums.

Over 2 weken zaterdag 28 april zal ik proberen een korte update te doen. En ga er dan van uit dat mijn ogen minder dik zijn en dat het kleine lichte verschil is bijgetrokken.

Maar iig geval DR GEERLING in Maarsen is een aanrader ....... tot nu toe (-;

Met een zonnige groet,

Roelof

Roelof

Re: Verslag van mijn ooglift ... Dr Geerling, Maarsen

Bericht door Roelof » 28 apr 2012 12:06

Hoi,

Zoals beloofd een update! Het is nu 3,5 week geleden na behandeling.

Alles gaat goed. In de ochtend zo nu en dan nog last van iets dikkere ogen (vocht) maar deze trekken weer binnen een paar uur weg. Ook met het naar buiten gaan heb ik nog wel eens last van een beetje tranen, maar dit wordt ook elke dag minder.

Alles trek ook steeds beter weg ..... zoals ook het iets verschil tussen de oogleden. Dit heeft (volgens mij) ook te maken dat je beide ogen nooit voor 100% hetzelfde zijn. En nu kijk je uiteraard kritisch naar je ogen...wat je normaal natuurlijk niet zou doen! Als ik nu goed kijk naar oude foto's was het ook niet helemaal 100% symmetrisch.

Mijn vorige verslag was snel na de behandeling, dus het is dan nog niet helemaal strak.

Mijn vriendinnen vertellen mij .... jij bent nog knapper geworden haha.

Maar wat ik zelf het meest positieve vindt is mijn mijn frisse / verhelderde uiterlijk. Daar heb ik het uiteindelijk ook voor gedaan (-;

Ik geef mijn ooglift in Maarssen bij Dr. Geerling een dikke + en het is zeker een aanrader, zeker ook voor mannen.

Met groet,

Roelof

Plaats reactie