(nog)niet tevreden

Hier kunt u een dagboek bijhouden over de periode vóór, tijdens en na uw ooglidcorrectie. Op deze manier laat u anderen weten hoe een ooglidcorrectie verloopt en kunnen zij u steunen en tips geven.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
Vendansa

(nog)niet tevreden

Bericht door Vendansa » 16 jun 2012 02:58

Ik heb vorige week vrijdag een ooglidcorrectie gehad, vandaag gingen de hechtingen eruit en ik ben behoorlijk geschrokken. Een litteken lijkt hoger te zitten, mijn ogen lijken kleiner en mijn ooghoeken zijn erg gezwollen. Volgens de arts moet ik geduld hebben maar ik lees en hoor van zoveel mensen dat ze gelijk 'blij' zijn dat ik me zorgen maak. Misschien is er wel te veel weggehaald...ik google me nu suf en kijk constant in de spiegel en kan niet slapen van de zorgen. Zoals ik me nu voel heb ik alleen maar spijt :(

anjavromans

Re: (nog)niet tevreden

Bericht door anjavromans » 24 jun 2012 12:33

oo getver.. hoe is het nu? ik heb er geen verstand van, moet nog geholpen worden. Maar ik schrik wel van je bericht.
Laat je even nog iets weten? heb je nog gebeld naar de kliniek?
Groetjes van Anja

Mjanne

Re: (nog)niet tevreden

Bericht door Mjanne » 27 jun 2012 10:05

ohhhhhh geen zorgen joh, daar kun je nog niks van zeggen; het kan zelfs nog wel veel erger worden in het begin. Om een voorbeeld te geven: toen bij mij de hechtingen eruit gingen zag het er gelijk heel mooi uit. Niet gezollen, keurig gelijk, enz enz. De volgende 3 dagen heb ik echter met enorm dikke en gezwollen oogleden rondgelopen, ik herkende mezelf niet meer! En daarna werd alles weer normaal. Die bultjes in de ooghoeken kunnen reacties zijn op de hechtnaald/draad, dat kan wel even duren nog.

ben wel benieuwd hoe het nu met je is, foto?

Plaats reactie