Voor mij gaat het nog beginnen

Hier kunt u een dagboek bijhouden over de periode vóór, tijdens en na uw ooglidcorrectie. Op deze manier laat u anderen weten hoe een ooglidcorrectie verloopt en kunnen zij u steunen en tips geven.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Miran

Voor mij gaat het nog beginnen

Bericht door Miran » 16 okt 2012 16:41

Hoi ik ben een 44 jarige moeder van 3 kinderen en sinds een tijdje merk ik dat mijn zicht wat veranderd en dat mijn bovenste oogleden gaan hangen
het viel me op door dat ik ze ook voel zitten. Ik frons ook steeds mijn voorhoofd.....
Ben vorige week naar de huisarts geweest en die gaf me direct een verwijsbrief.....nu afspraak maken in Ziekenhuis en horen wat zij er van vinden.
Geef heel eerlijk toe dat ik er nu al als een berg tegenop zie maar naaste de kwaaltjes die ik net noemde is het ook nog een lelijk vermoeiend gezicht dus ik wil wel....

Mogen jullie advies geven over ziekenhuizen/artsen.....?

Miran

Miran

Re: Voor mij gaat het nog beginnen

Bericht door Miran » 17 okt 2012 13:24

Zojuist gebeld en 7 November mag ik naar de plastische chirurg om te horen hoe of wat......we wachten af

AnitaH

Bericht door AnitaH » 25 okt 2012 10:59

Hoi,
Ik heb de stap ook genomen, en al in het ziekenhuis geweest bij een plastisch chirurg. Hij vond me een perfecte kandidaat voor een oogliftcorrectie! Helaas de verzekering niet, dus nu moet ik een overweging maken om het zelf te betalen. Ik heb er best veel klachten van, en dan betaal je al zoveel aan je zorgverzekering, en dan nog zeggen ze nee... Hoop dat jij er meer succes mee hebt!
Groetjes Anita

Miran

Bericht door Miran » 25 okt 2012 13:28

Jeetje Anita ondanks dat de huisarts en de chirurg het oke vonden......ik hoop iderdaad dat ik niet voor alle kosten opdraai.
Jij succes met deze beslising

Groetjes Miran

AnitaH

Bericht door AnitaH » 29 okt 2012 16:44

Ja, ik hoop het ook voor je!! Maar ik heb vandaag een afspraak gemaakt bij een speciale oogkliniek en heb een afspraak voor donderdag voor een intake.. Heb de knoop dus doorgehakt!!!! Spannend hoor...
Groetjes Anita

Miran

Bericht door Miran » 30 okt 2012 19:31

Succes Anita......hou me op de hoogte

Miran

Bericht door Miran » 07 nov 2012 11:54

Vanmorgen bij de chirurg geweest en die zag het probleem meteen. De aanvraag wordt ingediend en ik hoor binnen 4-5 werkdagen of het ook vergoed gaat worden.....

AnitaH

Bericht door AnitaH » 14 nov 2012 20:27

Hoi Miran,
En al wat wijzer geworden van de verzekering??
Dinsdag is voor mij de grote dag;-)..
Spannend, maar heb er ook zin in! Eindelijk, als je begrijpt wat ik bedoel..

Groetjes Anita

Miran

Bericht door Miran » 14 nov 2012 20:53

Hoi Anita...jeetje wat lekker snel dinsdag al...spannend he...
ik heb ook best zenuwen en dat terwijl ik nog niet eens weet of het echt gaat gebeuren heb dus nog nieys gehoord :?
Het is vandaag precies een week terug dus ik had al wel post verwacht..morgen ben ik de hele dag werken dus ik ga vrijdagmiddag bellen naar ziekenhuis mits ik nog niks gehoord heb....
Ben onwijs benieuwd naar jou verhaal mag je hier vertellen waar je het laat doen?
Mocht ik je niet meer spreken voor dinsdag dan wens ik je heel veel succes weleven foto van voor die tijd maken he zie je straks het verschil

Groetjes Miran

AnitaH

Bericht door AnitaH » 15 nov 2012 23:02

Nee volgens mij mag je geen namen, prijzen en klinieken noemen.. Zie in ieder geval bij iedereen streepjes etc staan.
Het is in de buurt van Utrecht, bij n kliniek die alleen maar ooglidcorrecties doen. Hij is een oogarts en een oogchirurg. Het voelt er heel vertrouwd en relaxed, hoop dat dit dinsdag ook zo is haha.

En ja ik maak natuurlijk foto's. Iedere dag weer opnieuw zodat ik kan zien hoe het veranderd is.

Het is trouwens maar rustig met de reacties van andere mensen he? Ze lezen je verhaal wel, maar laten niet snel een reactie achter. Jammer hoor, had nog wel meer verhalen of adviezen willen horen van andere.

Succes met bellen, als je nog niets gehoord hebt!
Groetjes Anita

Miran

Bericht door Miran » 16 nov 2012 23:42

Hoi Anita, ik heb vandaag post ontvangen en helaas een dikke nee......oeh ik was even boos...teleurgesteld want inderdaad daar betalen we voor....vind het belachelijk dat en een huisarts en een chirurg je een goede kandidaat vinden en dat de verzekering doodleuk nee zegt....ongezien.
Maar goed maandag bellen voor een bezwaar...geen idee hoe dat in zijn werk gaat
De reacties hier zijn inderdaad niet echt veel geen idee ik vind het juist wel prettig even wat ervaringen te delen.....
TOY TOY Toy voor jou dinsdag.....misschien mag je wel email wisselen......

AnitaH

Bericht door AnitaH » 17 nov 2012 12:28

Echt balen he zo'n afwijzing! Ging bij mij ook precies hetzelfde, heb toen nog een boze mail gestuurd, maar dat had ook geen effect. Je kunt inderdaad n bezwaar indienen, maar ik denk dat dit ook niets uithaalt. In de mail die ik van de verzekering terug kreeg stonden de voorwaarde nog eens te lezen en je hebt alleen recht op vergoeding als je verlamde of verslapte bovenoogleden hebt door een aangeboren afwijking. Dus als je dit niet hebt dan win je nooit vrees ik!

Ja misschien mag je idd wel je mailadres geven hier.. Als je dat doet dan kan ik je wel het een en ander doorsturen aan informatie en reclame die ik van de oogkliniek heb gehad.

Groetjes Anita en sterkte met het bezwaar maken;-)

Miran

Bericht door Miran » 17 nov 2012 17:37

Ja ben echt teleurgesteld...maar was wel gewaarschuwd.....geen idee wat de kosten zijn als je zelf een kliniek opzoekt maar tis van de zotte dat ze er zo mee weg komen.....
De chirurg zei me dat ze wilde helpen met bezwaar dus vandaar mijn belletje maandag naar het ziekenhuis eens kijken wat ze me gaan vertellen.
Spreek je
Laatst gewijzigd door Miran op 29 nov 2012 11:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Miran

Bericht door Miran » 18 nov 2012 21:51

Mijn email is zichtbaar lijkt me leuk je via de mail te spreken......weet niet of dat lukt voor dinsdag dus heel veel succes!!!!
Ik ga morgenmiddag een foontje plegen naar ziekenhuis

Groetjes Miran

AnitaH

Bericht door AnitaH » 19 nov 2012 16:32

Ik heb je vanmiddag een mail gestuurd.. ik hoop dat je hem hebt ontvangen.

Op naar morgen!! Je hoort van me... Wordt nu wel spannend hoor;-)
Groetjes Anita

Plaats reactie