Aftellen naar de boven ooglidcorrectie!

Hier kunt u een dagboek bijhouden over de periode vóór, tijdens en na uw ooglidcorrectie. Op deze manier laat u anderen weten hoe een ooglidcorrectie verloopt en kunnen zij u steunen en tips geven.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
AnitaH

Aftellen naar de boven ooglidcorrectie!

Bericht door AnitaH » 14 nov 2012 21:22

Dinsdag is het zover!! Na lang nadenken, heb ik het besluit genomen om het te laten doen. Het was fijn geweest als het door de verzekering vergoed zou worden, maar dat bleek niet het geval te zijn. Dus heb ik er toch voor gekozen om het zelf te betalen. Mijn klachten zijn te erg om het voor het geld af te ketsen. Dr - zei me dat ik al 10 jaar eerder had moeten komen, dat had een hoop met klachten gescheeld zei hij.. I hope so!!!

Als ik de verhalen hier lees valt de ingreep etc allemaal mee, maar dat moet je toch eerst zelf ervaren. Het is wel fijn om te weten dat er veel mensen zijn met dezelfde klachten en die hetzelfde besluit nemen! Zo sta je toch niet alleen. De meningen zijn verdeeld over dit onderwerp, want ook al heb je veel klachten, de meeste blijven dit toch als een schoonheidsoperatie zien, waar je zelf voor kiest. Om deze reden heb ik het bewust tegen niemand verteld, ik doe dit na dinsdag pas, als het achter de rug is! Het is mijn "ding". Mijn beste vriend gaat met me mee omdat je zelf niet terug mag rijden, hij is ook de enige die het weet;-). Heerlijk dus dat er zo'n site als deze bestaat, je verhaal doen waar mensen je begrijpen!

Groetjes Anita

AnitaH

Re: Aftellen naar de boven ooglidcorrectie!

Bericht door AnitaH » 21 nov 2012 13:30

Jippie... Alles goed gegaan!! 100% meegevallen.. Dit had ik 10 jaar eerder moeten doen!!

Plaats reactie