19 Januari 2013 ooglidcorrectie gedaan!

Hier kunt u een dagboek bijhouden over de periode vóór, tijdens en na uw ooglidcorrectie. Op deze manier laat u anderen weten hoe een ooglidcorrectie verloopt en kunnen zij u steunen en tips geven.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
RedEye

19 Januari 2013 ooglidcorrectie gedaan!

Bericht door RedEye » 01 feb 2013 16:25

Afgelopen 19 Januari geholpen aan mij overhangende oogleden.
Ik ben 41 jaar en heb al 3 jaar last van de overhangende flappen :P...weinig zicht, hoofdpijn, druk op mijn oogbolen, vermoeid van het omhoog trekken van mijn wenkbrauwen de hele dag!
Na uiteindelijke bericht vaan het ziekenfonds dat ze het niet vergoeden, besloten om het zelf te gaan betalen.
Op zoek naar een kliniek, gevonden, afspraak gemaakt en nu is het dus gebeurt en ben ik op dag 14!
Ik ben zoooooo blij dat ik het gedaan heb.....Vond het wel een spannende week dat genezen met die hechtingen en die pleistertjes.
Maar dat ging zo snel en voortvarend ...ongelooflijk.
Net nadat ik geopereerd was (ondanks hechtingen en pleistertjes) voelde ik al zo erg het verschil...de druk was weg en ik had al meer zicht!
Yeah hier werd ik heel blij van!
Zo ongeduldig als ik ook ben kon ik natuurlijk niet wachten tot die hechtingen en die pleistertjes eruit en eraf mochten!
Dat was zover op 26 Januari iieeeeh wat een engig gek gevoel was dat! Maar niet pijnlijk!
En toen mocht ik in de spiegel kijken. Ik moest beetje hulen van de spanning en van de schrik. Ik dacht echt ...waaaaaat ik zie er raar uit met mijn ronde ogen hahaha
Nu een week nadat de hechtingen eruit zijn gehaald ben ik al heel erg gewent aan me nieuwe look.
Maar het belangrijkste...waarvoor ik het deed is zo tof!
Echt die druk is weg...die hoofdpijn...die onhooggetrokken wenkbrauwen....heerlijk ik kan eindelijk mijn gezicht ontspannen en dan zie ik nog steeds alles.......en ik zie dr ook nog eens gezellig uit met mn oogjes!

Fries

Re: 19 Januari 2013 ooglidcorrectie gedaan!

Bericht door Fries » 01 feb 2013 21:55

Top dat je er zo blij mee bent en het gaat de komende weken alleen nog maar mooier worden! Ik zit nu op 6 weken en het wordt nog met de dag mooier! Genieten dus. 19 december ingreep ondergaan!

Fries

Bericht door Fries » 15 feb 2013 00:12

en hoe is het nu, ben heel benieuwd. Ik ben afgelopen vrijdag voor de 6 weeks controle geweest en iedereen tevreden. De arts vond alleen dat aan een kant misschien nog wat weggehaald moest worden bij het litteken maar ik zie het niet. (zie ook niets van dichtbij zonder leesbril :) ) we hebben afgesproken bij de 3 maanden controle daar nog eens naar te kijken. Hoe is het nu bij jouw?

RedEye

Bericht door RedEye » 18 feb 2013 11:19

....4 weken verder!!!
Nog steeds blij met het opgeluchte ontspannen relaxte gevoel...Begin ook aan mijn nieuwe look te wennen..kijk niet meer elke minuut in de spiegel.
Ik vind het wel rot dat ik elke keer van die dikke ogen heb als ik maar iets te lang uitslaap.
Littekens trekken bijna niet meer. Ik vroeg me af tot hoe lang ik door zal gaan met Biodermal litteken creme smeren en met het masseren van de littekens. Hoe doen jullie dat trouwens dat masseren?

Chantelle

Bericht door Chantelle » 23 feb 2013 16:39

Heb ook ooglidcorrectie laten doen , nu precies 2 weken geleden , maar mijn linker oog is iets kleiner en ik ben bang dat het zo blijft , baal enorm dus!
Ik heb zelf littekencreme gehad van de kliniek maar zij zeiden dat het belangrijker is om te masseren , je moet dan met een voorzichtig wrijvende beweging ( met een beetje creme ) met je vinger van binnen naar buiten bewegen over het litteken , 15 minuten voor ieder oog , dit is ook om het reactieve vocht wat er na de ingreep kan zijn ontstaan helpen af te voeren.
Groetjes

Plaats reactie