nog 2 weken

Hier kunt u een dagboek bijhouden over de periode vóór, tijdens en na uw ooglidcorrectie. Op deze manier laat u anderen weten hoe een ooglidcorrectie verloopt en kunnen zij u steunen en tips geven.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
joke62

nog 2 weken

Bericht door joke62 » 19 feb 2013 14:04

Hallo allemaal woensdag 6 maart gaat het eindelijk gebeuren, boven ooglidcorecctie iik zal hier ook foto's plaatsen van week tot week,
Ik moet zeggen dat ik toch wel heel erg gespannen ben hoor, maar zal erbij horen denk ik dan :mrgreen:

Jozefje

Re: nog 2 weken

Bericht door Jozefje » 21 feb 2013 16:28

valt reuze mee joh echt ik had geen centje pijn. Die prikken ( epileren kan zeerder doen) echt stelt niks voor. En het wordt zooooo mooi dus.. zet um op... bij mij is het super gewordn

joke62

Bericht door joke62 » 21 feb 2013 19:04

Hoi

Bedankt voor je reactie :D
Het scheelt ik ben niet kleinzeerig maarja het is natuurlijk wel een ingreep in je gezicht, maar ik zie het met vertrouwen tegemoed,
Ik heb je trouwens een mailtje gestuurd ivm met jou foto's ben erg benieuwd hoe het bij jou is geworden.

Grts joke

joke62

Bericht door joke62 » 02 mar 2013 17:30

Nog een paar daagjes en is het eindelijk zover :D
Zal proberen een foto te plaatsen van hoe het ernu uitziet, de foto uploaden lukt niet :(
ooglidcorrectie guido.jpg
ooglidcorrectie guido.jpg (140.24 KiB) 4820 keer bekeken

Plaats reactie