in het diepe gesprongen...

Hier kunt u een dagboek bijhouden over de periode vóór, tijdens en na uw ooglidcorrectie. Op deze manier laat u anderen weten hoe een ooglidcorrectie verloopt en kunnen zij u steunen en tips geven.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Lotus

Re: in het diepe gesprongen...

Bericht door Lotus » 06 jan 2014 13:55

Hoi Chantal,

Ik heb je zojuist een pb gestuurd en daarna je fotos bekeken...
Het ziet er hartstikke goed uit joh! maak totaal geen zorgen, die rode lijntjes zijn zo verwenen!

De dikke ogen sóchtends hou je wel even hoor, die heb ik nog steeds af en toe ;)

Het beste is om s'avonds niet teveel toestanden op je ogen te smeren!
Nadat ik stopte met allerhande littekencremes etc ging het eigenlijk veel sneller beter, er komt nl altijd iets in je ogen terecht waardoor je sóchtends nog opgezettere ogen hebt!

Tip; leg plakjes komkommer in de koelkast, laat sóchtends je wekker 15 minuten eerder gaan, leg de plakjes op je ogen en ga met een extra kussen een beetje rechterop liggen.
drink ondertussen een kopje vochtafdrijvende kruidenthee et voila! jij gaat fris en fruitig je dag tegemoed!

suc6!

dribbelicious

Re: in het diepe gesprongen...

Bericht door dribbelicious » 26 jan 2014 22:25

wat fijn om dit verhaal zo te lezen. Ik heb vrijdag mijn ooglidcorrectie en ik ben ook nog vrij jong (23). Meestal gaan de ervaringsverhalen over 30+ mensen met veloverschot ipv teveel vet. Ik vind het wel heel spannend hoor, hoe het eruit komt te zien en dat ik de operatie zelf mee maak ipv lekker onder narcose.
Maar wat je in je verhaal zet heb je gelijk in, je kan er zolang plezier van hebben. Hoe oud ben jij als ik vragen mag en waar heb je het laten doen?

Plaats reactie