Vrijdag D-Day

Hier kunt u een dagboek bijhouden over de periode vóór, tijdens en na uw ooglidcorrectie. Op deze manier laat u anderen weten hoe een ooglidcorrectie verloopt en kunnen zij u steunen en tips geven.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
dribbelicious

Vrijdag D-Day

Bericht door dribbelicious » 26 jan 2014 22:33

Hallo,

ik ben een jonge vrouw van 23 jaar die vrijdag haar ooglidcorrectie krijgt :o
Heel m'n leven heb ik teveel vet op/onder m'n oogleden en de laatste jaren is het steeds erger geworden. Ik stoor me er ook steeds meer aan als ik in de spiegel kijk. Boze blik, mensen die zeggen dat ik niet zo boos moet kijken, constant wenkbrauwen optrekken om een vriendelijke blik te hebben, mascara die aan m'n oogleden blijft zitten en het vocht vasthouden na te kort slapen of alcohol waardoor ik echt van die opgezette vetbollen op m'n ogen krijg...en na lang nadenken wilde ik daar toch graag vanaf. Eerst heb ik rondgekeken welke artsen aanbevolen werden en toen heb ik een intake gehad bij een kliniek maar die arts was niet echt enthousiast omdat ze me te jong vond en zei dat ze amper wat weg kon halen. Ik wist wel dat er meer mensen van mijn leeftijd zo'n ingreep hebben ondergaan dus ik heb verder gezocht en een goede arts gevonden die meerdere jongvolwassenen heeft geholpen. Daar heb ik een intake gehad in november en ik was heel tevreden. Hij had een pincet om te laten zien hoeveel huid hij weg ging halen en dat was een hoop!
Vrijdag om 11u is het zover, dan krijg ik m'n ingreep. Vind het wel heel spannend omdat ik niet weet hoe het eruit komt te zien en hoe het zal gaan met de genezing. Ook vind ik het eng dat ik de operatie in real life mee maak ipv lekker te slapen. Ik neem dus vantevoren een oxazepam in :P Vandaag begin ik ook met de arnicadruppels en zalf.

Plaats reactie