hoi ik ben nieuw.

Hier kunt u een dagboek bijhouden over de periode vóór, tijdens en na uw ooglidcorrectie. Op deze manier laat u anderen weten hoe een ooglidcorrectie verloopt en kunnen zij u steunen en tips geven.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Joze

Re: hoi ik ben nieuw.

Bericht door Joze » 20 mei 2014 10:01

Hoi Allemaal.

Dag 8
Yes!!! de hechtingen zijn eruit.
Deze arts heeft zijn werk perfect gedaan super zoals het er nu al uitziet.....prachtig.
De lidtekens zijn al mooi geheeld ...geen rode strepen .
Aan de binnenkant van beide ogen zit nog een plooitje maar dat heeft even tijd nodig om weg te trekken.Het verwijderen van de strips en de hechtingen ging prima.
De strips waren er zo af was niet eens gevoelig.
De hechting was een beetje gepriegel....even aan beide kanten van het oog kijken hoe het zat en even los geknipt ...Assistente heeft de hechtingen verwijderd...en toen trok ze de hechting er aan de buitenkant zo uit..
Een hechting die onder de huid zat...je voelt hem wel eruit gaan maar was niet pijnlijk eerder apart.
Over 6 weken terug voor controle...een week nog voorzichtig ...niet wrijven in de ogen dat mag niet...
Pffff hehe ik heb het achter me...waar ik jaren zo bang voor geweest ben is me zo mee gevallen.
Had het jaren eerder moeten doen.

Grt Joze.

Joze

Bericht door Joze » 21 mei 2014 09:23

Goede morgen...
Dag 9
Vanmorgen toen ik opstond dacht ik ooo wat is dit mijn ogen dik en gezwollen :shock:
Schrok ervan...een half uurtje later alles weer normaal...zal wel wat vast geslapen hebben vanacht :mrgreen:
Het is weer normaal dus die schrik was niet nodig.
Het ziet er allemaal mooi uit.
Hier en daar nog wat korstjes die zullen in de loop van de week ook wel weg zijn.
Het kleurtje wordt steeds minder..
Het voelt goed .
Vanmorgen eens heerlijk mijn ogen gewassen...lekker koel water gedept...dat deed echt goed.
Het jeuk wel een beetje maar dat valt ook mee.
Ben eens benieuwd wanneer het de eerste buitenstaander opvalt dat mijn ogen gedaan zijn want het verschil is echt enorm . :D

Grt joze

Joze

Bericht door Joze » 22 mei 2014 12:56

hoi all.

dag 10.
Je ziet het iedere dag mooier worden.
De korsten zijn ook bijna weg.
Ben ietsje blauw boven mijn rechter ooglid.
De blauwe streepjes onder mijn ogen zijn best hardnekkig vind ik, zo snel als het de eerste dagen ook verminderde,zo langzaam gaat het nu.
Heb me gisteren een correctiestift gehaald zodat het niet direct in het oog springt.
Het zit wel precies onder de rand van mijn bril maar dan toch.
Het is duidelijk te zien hoe het gaat worden...de lidtekens vind ik meevallen zijn niet rood.
Je ziet dat de oogleden een ietsje gezwollen zijn ..maar dat werd me ook voor de operatie gezegd dat het uiteindelijke resultaat een paar maanden later pas te zien is.
Ik ben nu al super tevreden dus kan alleen maar mooier worden.

Grt Joze

Joze

Bericht door Joze » 24 mei 2014 09:53

hoi all

Dag 12.

Het gaat prima.
Het gaat er iedere dag beter uit zien.
Onder mijn ogen is het gekleurde bijna weg...als ik geen camouflagestift erop doe en mijn bril op heb zie je het niet...zo weinig is het nog.
Boven mijn rechteroog wordt ook minder .
De korstjes die er nog zitten zijn daar waar de hechtingen eruit kwamen .
Het litteken zelf ziet er prima uit.
Wel nog wat verdikking of beter gezegd een beetje rimpelig aan de binnenkant van de ogen maar dat zie je ook met de dag minder worden.
Het is dat ik weet dat ik een ooglidcorrectie gehad heb,maar mensen die me niet kunnen zouden het niet meer zien.
Ik ben heel tevreden.

Avalon hoe is het bij jou gegaan...na het verwijderen van de hechtingen....hoop dat je tevreden bent met het resultaat.

Grt Joze.

Joze

Bericht door Joze » 29 mei 2014 00:03

Hoi all.
dag 16.

Ik heb nergens meer last van het kleurtje onder mijn ogen is bijna weg...een s morgens een beetje camouflage stift en niks meer te zien.
De knobbeltjes aan de binnenkant van mijn ogen (daar waar de hechting gezeten heeft) worden ook steeds minder .
De gevoeligheid is ook niet meer zo erg.
Wat me wel opgevallen is dat als ik moe wordt dit beter te zien is aan me.
Eerst viel dat nooit iemand op maar nu is het echt te zien.
Ik smeer niks van littekenzalf omdat ik denk dat het zo ook goed wegtrekt....ik zie bijna niks van litteken dus ga ik niet smeren.
Het enige wat ik nog smeer is heel dun arnicazalfen alleen voordat voordat ik slapen ga.
Ik zou nu (1 week na het verwijderen van de hechtingen) wel de plaatsen mogen masseren waar het litteken iets dikker is zei de assistente ....ik doe dat alleen daar waar die knobbeltjes zitten en ik merk ook dat het daardoor dunner en zachter wordt.
Voor de rest is er ook niks wat gemasseerd zou moeten worden want het is echt supermooi geworden.
Grt Joze

Joze

Bericht door Joze » 19 jun 2014 10:34

goedemorgen allemaal.

Vandaag is het alweer 19juni.
Mijn ogen zien er super uit. Het knobbeltje aan mijn rechter oog wordt langzaam aan ook steeds kleiner.
De reactie,s van de mensen zijn zo leuk....ze weten niet dat ik een ooglidcorrectie gehad heb en steeds weer is het van ...ik zie wat maar weet niet wat.
Of heb je een nieuwe bril.
Zelf een kennis zei, Ik weet niet wat je gedaan hebt maar je ziet goed uit je lijkt wel 10 jaar jonger.
En toen had ik er niks opgesmeerd helemaal onopgemaakt dus. :D
Ik moet pas over 2 weken voor de laatste controle maar ik ben zo blij met het resultaat
Langzaam krijg ik ook wat gevoel terug in mijn ooglid .
Als ik me opmaak ...wat een verschil vroeger zat het nog geen minuut was het al helemaal doorgesmeerd.
Nu zet ik een streepje eyliner en het blijft zitten :D :D ...geweldig.
Het blauw van de operatie is uiteindelijk toch 3 weken zichtbaar geweest...de laatste week wel minimaal maar dat beetje was best wel hardnekkig.
Dit is iets dat ik jaren eerder had moeten doen de angst ervoor was totaal ongegrond.
Hoofdpijn heb ik niet meer gehad ...geweldig !!!!!

Grt Joze

Plaats reactie