Pas een oglidcorrectie onder en boven laten doen

Hier kunt u een dagboek bijhouden over de periode vóór, tijdens en na uw ooglidcorrectie. Op deze manier laat u anderen weten hoe een ooglidcorrectie verloopt en kunnen zij u steunen en tips geven.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
katoo

Pas een oglidcorrectie onder en boven laten doen

Bericht door katoo » 18 jul 2014 16:43

Hallo, onlangs op 7 juli heb ik een ooglidcorrectie laten uitvoeren. Ik ben 49 jaar en had al tot tweemaal toe overwogen dit te laten doen maar steeds bedacht ik me weer uit ongerustheid voor complicaties. Tot voor kort dus... Ik moet zeggen dat ik tijdens de uitvoering toch wel wat gevoeld heb, vooral op het moment dat de pc de vetbollen uithaalde :roll: . Net of hij met zijn duim op men oogbol heel hard drukte! Na 1 uur en drie kwartier was het dus gebeurd. De dag van operatie viel heel goed mee, weinig of geen pijn. De dag na de operatie was ik echt onherkenbaar, ogen toe gezwollen en opgezet gezicht . Toen ben ik ook beginnen koelen. Echte verbetering tot de vijfde dag was er niet, had wel één voordeel, bijna geen blauw. Op vrijdag mochten de hechtingen eruit en bleven enkel nog (nieuwe) strips zitten. Tot maandag, die kon ik er dan zelf afhalen. Tot dag 9 bleef ik me zorgen maken dat het niet ging goedkomen, mijn ogen leken in een onnatuurlijke stand te staan, kon het bijna niet aanvaarden... zag wel vanaf dan elke dag verbetering! Zwelling trok langzaam weg en littekens vervagen zienderogen. Ondertussen is het pas 11 dagen geleden en is alles nog niet hersteld zoals, zwelling en opgezette littekentjes maar, het resultaat is echt verbluffend.
Hoe kan ik een foto toevoegen?
Groetjes

Plaats reactie