Boven onder oog en spiercorrectie operatie

Hier kunt u een dagboek bijhouden over de periode vóór, tijdens en na uw ooglidcorrectie. Op deze manier laat u anderen weten hoe een ooglidcorrectie verloopt en kunnen zij u steunen en tips geven.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
Grietje

Boven onder oog en spiercorrectie operatie

Bericht door Grietje » 11 aug 2014 13:38

Ik ben in april geopereerd .heb alle problemen gehad ontsteking ,abces reactie op pleisters .
Verkeerd afgeplakt zijn met oogharen naar binnen die je oog constant irriteerde met als gevolg infectie aan ogen

Nu na 4 maanden moet ik toch een correctie operatie ondergaan .mijn ogen sluiten niet goed aan .van ondere zo gezegd de ogen wateren in de hoek niet goed af naar traan buis
Ze hangen ongelijk het rechteroog lijkt kleiner .
Alles bij elkaar wordt het wel weer goed maar ik raad niemand aan dit allemaal tegelijk te doen .
Valt erg tegen onder en boven ooglid en spieren aan trekken

Mijn huid is en voelt nog erg strak op mijn zij slapen voelt nog erg ongemakkelijk dit van wegen de infectie aan aanhechting spieren aan het bod.

Zie er wel een stuk jonger uit. Maar zou ik het weer doen ?
Nu succes voor iedereen die nog dit moet doorstaan
Pijn doet het niet het is alleen ongemakkelijk .en zorg dat er iemand de eerste dagen voor je zorgt want je mag niet bukken eten maken koken en tv kijken gebeurd door een waas wees daar op voor bereid .
Niemand vertelt je dat .een boek lezen tv kijken is niet mogelijk door de zalf in je ogen zie je niks bijna

Joke

Re: Boven onder oog en spiercorrectie operatie

Bericht door Joke » 30 apr 2015 19:58

Ik heb door de lifting van de spier nog steeds verdikking aan zijkanten en ogen trekken erg. Zou het niet overdoen, spijt . Maar ze zeggen dat het lang kan duren maar is nu 2 maand geleden.

Plaats reactie